Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Jeg har brug for hjælp her..
Vi skal på ferie snart og jeg er på barsel, skal jeg meddele kommune jeg rejser?
Og hvordan er det med feriepenge i barselsperioden?
Håber nogen har svar.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pallemor skriver: Hej. Jeg har brug for hjælp her.. Vi skal på ferie snart og jeg er på barsel, skal jeg meddele kommune jeg rejser? Og hvordan er det med feriepenge i barselsperioden? Håber nogen har svar.....
Holbæktrunten skriver: Får du ikke løn under barsel? Jeg skal ikke melde noget nogen steder i min barsel... Til gengæld må jeg ikke rejse udenlandsk så længe jeg er sygemeldt... Hvilket var rigtig æv i vinters :0)
Får du ikke løn under barsel? Jeg skal ikke melde noget nogen steder i min barsel... Til gengæld må jeg ikke rejse udenlandsk så længe jeg er sygemeldt... Hvilket var rigtig æv i vinters :0)
Jo får løn under barsel.. Og mit arbejde får refusion fra min kommune. Men har 2 feriekort liggende og ville da gerne have dem udbetalt så man kunne holde luksus ferie
Pallemor skriver: Jo får løn under barsel.. Og mit arbejde får refusion fra min kommune. Men har 2 feriekort liggende og ville da gerne have dem udbetalt så man kunne holde luksus ferie
jeg er også ret sikker på at du først kan få den udbetalt efter din barsel da du jo sådan set ikke kan afholde optjent ferie i din barsel. Der med ikke sagt at du ikke gerne må tage på ferie for det bestemmer du helt selv under din barsel
Da jeg var på barsel sidst, fik jeg at vide at det vil være smarteste at få feriepengene når barslen er slut...
Jeg ringede til kommunen for at hører om hvad jeg skulle gøre med mine feriepenge, og hun sagde når jeg går på barsel kan man få udbetalt dem, da jeg har en grund til ikke at kunne holde dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128