Hej med jer..
jeg er nu endelig blevet gravid igen igen, men denne her gang er det noget andet, for har en frygtelig angst for at miste igen.
Jeg har en datter på 3 år, før jeg fik hende havde jeg været gravid 1 gang før, det viste sig at være en graviditet ude for livmoderen, så blev jeg igen et halvt år efter hvor jeg så fik min datter.
har nu længe prøvet at få en til med det resultat at jeg i okt sidste år endte med at få udskrabning, så lykkedes det igen i feb i år, men gik samme vej mistede igen i marts.. Nu er der så baby bonus igen men er nu frygtlig bange for der skal ske noget igen, vi ønsker os brændene et barn mere, men angsten er så slem jeg ikke kan sove tankerne køre rundt i hovedet og tuder konstant. har været ved lægen idag for at få en gyn. undersøgelse er nu 4+5 dage henne så det er jo stadig tidligt men efter undersøgelsen var der blod på papiret og gik næsten i panik. lægen sagde det var ingenting og betød intet.. men det hjælper jo ikke på angsten
igår havde jeg kvalme og idag er der intet.. 
er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg skal forholde mig og gribe det an uden at jeg snart går fuldstændig i baglås
Anmeld