Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
puha tiden flyver afsted, - Men alt går bare rigtig godt, Emil snakker rigtig rigtig meget, (må han have fra sin mor) ;P og holder næsten hovdet selv nu, han rulle fra mave til ryg , Ja som sagt tiden flyver bare afsted, kan jo dårlig selv følge med :/ <3 sidst han blev lagt på vægten var det 6kg min store store dreng
her er nogen billeder af min store prins
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er en skøn..
Min dejlige dreng blir også 2 mdr i dag.. Og hold da op hvor er tiden bare gået huirtigt...
Knus Mette
MetteT skriver: Hvor er en skøn.. Min dejlige dreng blir også 2 mdr i dag.. Og hold da op hvor er tiden bare gået huirtigt... Knus Mette
tak for det ja tiden går bare rigtig rigtig stærkt!! ,
hvor er han dog også bare sød din lille prins
Nanastep skriver: tak for det ja tiden går bare rigtig rigtig stærkt!! , hvor er han dog også bare sød din lille prins
Tak... Men må nu sige at det er gamle billeder af min datter der på min profil... Men hun er nu også skøn!!
MetteT skriver: Tak... Men må nu sige at det er gamle billeder af min datter der på min profil... Men hun er nu også skøn!!
Når forsøren det må du undskylde , hvor er hun kær
Hvor er han kær
stort tillykke med lille Emil... ja inden du ser dig om er han en stor dreng der løber rundt
Nanastep skriver: puha tiden flyver afsted, - Men alt går bare rigtig godt, Emil snakker rigtig rigtig meget, (må han have fra sin mor) ;P og holder næsten hovdet selv nu, han rulle fra mave til ryg , Ja som sagt tiden flyver bare afsted, kan jo dårlig selv følge med :/ <3 sidst han blev lagt på vægten var det 6kg min store store dreng her er nogen billeder af min store prins
ihhh hvor er han bare blevet stor og dejlig.
nååå altså åhhhh jamen ihh hvor er han dog bare for dejlig og sikke et vidunderlig smil
MIWULA skriver: ihhh hvor er han bare blevet stor og dejlig.
Taak søde, kan kun sige i lige måde om jeres prins <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128