:@
hmm hvor skal jeg starte..
Jeg sidder jo i den her tysklands gruppe på arbejdet.
Det var jo meningen at jeg skulle være 50% salgsassistent og 50% salgs og marketing når jeg kom tilbage fra barsel..
min kollega i tysklandsgruppen har vist fundet ud af at vi pludeslig er 2 til at lave tingene.. eller nu er det så mig.. Hun er en alletides pige sådan skal det ikke være.. Men jeg synes bare hun laver for mange andre ting og snakker for meget... ( har nok ikke helt vænnet mig til at være tilbage i hønsegården)
nå men dråben er lige løbet over.. De andre 3 i gruppen (sælger, maskinmester og min kollega der) er lige gået til møde. UDEN MIG. :-o
De skal snakke om hvilke kunder min kollega og maskinmesteren skal besøge. okay det er måske ligemeget om jeg ved det. Men jeg har trods alt siddet med tyskland før jeg gik på barsel og har måske også noget at indvende.. jeg blir ikke spurgt om jeg vil med ud at rejse, jeg blir ikke spurgt om det er i orden at de går til møde og jeg klarer gruppen alene.. >(
+ som min veninde sagde.. måske burde jeg være med alligevel, når det trods alt er mig der skal sidde her alene når de skal ud at rejse. (fordi sælgeren også er ude at rejse på det tidspunkt)
Problem 2 er så, at de skal ud at rejse en hel uge i marts.. jeg har stadig problemer med emils dp plads.. den er ikke faldet på plads og vi har nok ikke nogen plads før til april. Jannik starter også snart på arbejde . Så jeg blir nødt til at holde fri nogen dage og evt også arbejde hjemme. Min mor vil selvfølgelig gerne hjælpe os, men hun magter ikke at gøre det flere dage i træk (hun er depressiv).
Men for fanden hvor er det nedern at blive lukket sådan ude..
jeg har 1 dag siden jeg startede, lavet noget på marketing delen ellers har jeg kun siddet med tyskland.. og det var jo ikke det der var meningen. øv.
ei er rigtig tøse sur.. gider ik være her og gider ik være i denne gruppe.
Susan :(
Anmeld