eii hvor er jeg sur. !!! (arbejde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Susan1978

:@

hmm hvor skal jeg starte..

Jeg sidder jo i den her tysklands gruppe på arbejdet.

Det var jo meningen at jeg skulle være 50% salgsassistent og 50% salgs og marketing når jeg kom tilbage fra barsel..

min kollega i tysklandsgruppen har vist fundet ud af at vi pludeslig er 2 til at lave tingene.. eller nu er det så mig.. Hun er en alletides pige sådan skal det ikke være.. Men jeg synes bare hun laver for mange andre ting og snakker for meget... ( har nok ikke helt vænnet mig til at være tilbage i hønsegården)

nå men dråben er lige løbet over.. De andre 3 i gruppen (sælger, maskinmester og min kollega der) er lige gået til møde. UDEN MIG. :-o
De skal snakke om hvilke kunder min kollega og maskinmesteren skal besøge. okay det er måske ligemeget om jeg ved det. Men jeg har trods alt siddet med tyskland før jeg gik på barsel og har måske også noget at indvende.. jeg blir ikke spurgt om jeg vil med ud at rejse, jeg blir ikke spurgt om det er i orden at de går til møde og jeg klarer gruppen alene.. >(

+ som min veninde sagde.. måske burde jeg være med alligevel, når det trods alt er mig der skal sidde her alene når de skal ud at rejse. (fordi sælgeren også er ude at rejse på det tidspunkt)
Problem 2 er så, at de skal ud at rejse en hel uge i marts.. jeg har stadig problemer med emils dp plads.. den er ikke faldet på plads og vi har nok ikke nogen plads før til april. Jannik starter også snart på arbejde . Så jeg blir nødt til at holde fri nogen dage og evt også arbejde hjemme. Min mor vil selvfølgelig gerne hjælpe os, men hun magter ikke at gøre det flere dage i træk (hun er depressiv).

Men for fanden hvor er det nedern at blive lukket sådan ude..
jeg har 1 dag siden jeg startede, lavet noget på marketing delen ellers har jeg kun siddet med tyskland.. og det var jo ikke det der var meningen. øv.

ei er rigtig tøse sur.. gider ik være her og gider ik være i denne gruppe.

Susan :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Muffinmus

Nårh lille Susan. Jamen det er da heller ikke sjovt når de store børn lukker en ude..:)
Synes da også det var på sin plads at du blev inviet i det hele... Det er jo dit område ikke.
Kan godt fordtå du mopser lidt over det.

Tror mit arbejde vil have mig med til langt mere end jeg har lyst til når jeg kommer tilbage, men det bliver spændende at se.

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

øv osse :@

kunne du prøve at lade en bemærkning falde.. et vink om at du føler dig trådt på/overset? Jeg ved jo at du før har "mandet" dig op og talt frit fra leveren - uden at det gav problemer. Måske skal du lige rømme dig igen og gøre opmærksom på at du er kommet tilbage?

Det er svært at sidde her og give råd om noget som helt, men jeg vil bare gerne vise dig at jeg kerer (gud hvor gammeldags et ord!) mig for hvorn du går og har det - og jeg syns det er en træls situation du er havnet i :S

Håber der kommer en fornuftig løsning

Knus og tak for sidst!

Anmeld

25. februar 2008

Susan1978

Jeg snakker med chefen i morgen og har lige smidt en bemærkning til min kollega som da godt kunne se det virkede mærkeligt.. men vi blev enige om at det nok er fordi sælgeren ikke ved hvor meget jeg er på gruppen og hvorlænge jeg er det.. (?)

men man kunne da godt lige spørge om det var ok de gik til møde alle sammen + hvordan jeg havde det med at blive ladt alene i en hel uge ... osv osv..

øv ...

Susan

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

oh nej susan....er du kommet helt gennem dagen? (?)
jeg er også vildt spændt på hvad jeg "må" når jeg kommer tilbage...jeg har måtte kæmpe længe for min plads, og jeg håber ikke nogen har overtaget mit når jeg kommer tilbage!

stort knus fra sloggi...som håber du har det ok

Anmeld

25. februar 2008

birgittemarie

Øv ha, Susan! Sådan en møgsituation! Det føles slet ikke godt at blive ignoreret på den måde, som om alt det arbejde, du laver slet ikke bliver set og anerkendt :(
Held og lykke med at snakke med chefen i morgen. Er sikker på, at du er i stand til at sætte foden ned og markere dig på en ordentlig måde.
Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.