mangler hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

JetteH

Mig og min forlovede er nu gået fra hinanden af mange oversager, men vi har en 3 måneders baby sammen, og han bliver ved med at sige at han vil have hende hver anden uge, en hel uge af gangen..

vil gerne høre jeres meninger,
er det for ikke for meget, en hel uge, når hun kun er 3 måneder, det skal så lige siges jeg ikke ammer..
selv jeg personligt siger det er for meget en hel uge af gangen, og være væk fra moren af.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SaraLM

Kontakt statsamtet - der er så vidt jeg ved klare regler for hvornår man kan lave en 7/7 ordning.

Held og lykke!

Anmeld

18. maj 2011

salix

jeg ville hvis jeg var dig sige at han kan få hende et part timer afgangen når hun er så ung... jeg er selv skilt og mine børn på 4,6 og 8 er først nu ved at være store nok til en 7/7 løsning... og det har statsamtet givet med hold i... og er han ikke enig må han jo lade den gå vidre til statsamtet som så vil hjælpe med at finde en løsning der passer jer og jeres lille

Anmeld

18. maj 2011

JetteH

tusind tak for jeres svar.. han er ikke meget sammearbejdes villig.. så tror snart jeg kører den videre.. 
 vil prøve at kontakte dem..

Anmeld

18. maj 2011

Lisbeth85

Det ER alt for tideligt til det! MEGET endda! Dit barn har brug for dig, og statsamtet snakker først om samvær med far og barn fast, når barnet er 9-12 mdr. Det afhænger meget af den tidligere kontakt, som har været der, hvornår han kan få hende hos sig. Og det vil ALDRIG være 7/7 med det samme - det kan han godt glemme alt om, og du kan bare tage det heeelt roligt

Nyd din søn, og glem alt hvad din ex siger med 7/7-ordning nu. Det er hverken du eller din søn klar til.

Rigtig fint at du tager fat i statsamtet og snakker med dem, nu hvor han slet ikke er villig til at samarbejde. Det er bare din fordel derinde, tro mig

Min eks ser sin søn her hos mig, og når han er gammel nok til samvær, så optrapper vi hans besøg her, og så kan han få ham, når kemien mellem dem er god, og han er tryg ved at skulle have ham med hjem. Vi snakker ok, men ikke meget. Meest om vores søn, og stort set kun når han er her. Men vi er ok gode til at lytte til hinanden.

Anmeld

19. maj 2011

DK

Lisbeth85 skriver:

Det ER alt for tideligt til det! MEGET endda! Dit barn har brug for dig, og statsamtet snakker først om samvær med far og barn fast, når barnet er 9-12 mdr. Det afhænger meget af den tidligere kontakt, som har været der, hvornår han kan få hende hos sig. Og det vil ALDRIG være 7/7 med det samme - det kan han godt glemme alt om, og du kan bare tage det heeelt roligt

Nyd din søn, og glem alt hvad din ex siger med 7/7-ordning nu. Det er hverken du eller din søn klar til.

Rigtig fint at du tager fat i statsamtet og snakker med dem, nu hvor han slet ikke er villig til at samarbejde. Det er bare din fordel derinde, tro mig

Min eks ser sin søn her hos mig, og når han er gammel nok til samvær, så optrapper vi hans besøg her, og så kan han få ham, når kemien mellem dem er god, og han er tryg ved at skulle have ham med hjem. Vi snakker ok, men ikke meget. Meest om vores søn, og stort set kun når han er her. Men vi er ok gode til at lytte til hinanden.

Ja det er helt rigtigt! Barnet skal være ret gammelt (jeg mener et par år) før der etableres en 7/7 ordning! Når barnet er så lille som dit er så har han slet ikke krav på at se barnet andre steder end hjemme hos dig!

Medmindre du er en dårlig forældre så barnet skal bo permenent hos ham, men det går jeg ikke ud fra er tilfældet

Anmeld

19. maj 2011

Julemusen

Min svigerinde har været ude for det samme. Deres søn var 5 måneder. Nu er han 4 år og er først NU at de går ind i en 7 til 7 ordning. Så lille et barn kan jo ikke forstå at det bliver kastet frem og tilbage ml forældrene.

Det er forskellige hvordan man gør det forskellige steder, men har aldrig hørt om en uge til uge ordning hvor barnet har været under 3. Så krydser  for dig  

Anmeld

19. maj 2011

Holm88

mrsricki93 skriver:

Mig og min forlovede er nu gået fra hinanden af mange oversager, men vi har en 3 måneders baby sammen, og han bliver ved med at sige at han vil have hende hver anden uge, en hel uge af gangen..

vil gerne høre jeres meninger,
er det for ikke for meget, en hel uge, når hun kun er 3 måneder, det skal så lige siges jeg ikke ammer..
selv jeg personligt siger det er for meget en hel uge af gangen, og være væk fra moren af.. 

Jeg ville også mene det er ungt MEN når det er sagt.

Så kan jeg sagtens forstå faren, han vil jo lige så godt se hende som dig. Når du ikke ammer ja så kan han jo altså også godt give flaske..

Det er ikke for at tage nogens side, men synes alt for tit man glemmer hva mændene føler, og at barnet også har brug for en far, det var en general kommentar.

Som de andre siger hør på statsforvaltningen hvad de siger, men du må IKKE glemme din eks, han elsker hende jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.