Ja, hvor langt var I henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Kofoed.

louisekanayo skriver:

hvad var der sket siden du mistede i uge 21 nogen særlig grund ?

Det vides ikke, skulle fuldføre graviditeten, da det var tvillinger og den anden ikke skulle tage skade. Så da de blev født var det der var tilbage så medtaget, at hun ikke kunne obdokseres. Den anden klare sig heldigvis super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Kofoed.

gravid20 skriver:

Åh nej dog det var godt nok længe at bære rundt på den bette når man skulle sige farvel.. '

hvad skete der =? 

Ja... Og så skulle jeg også lige bære den nyderligere 4 måneder, så tvillingesøsteren ikke tog skade.

Det vides ikke, hun døde i 21. uge, men det blev først opdaget i 24. uge og allerede der ville en obduktion ikke være sikker og ja, tvillingen skulle jo sikkert til verden, så de ville på ingen måde røre ved noget derinde.

Anmeld

25. november 2011

Talbutikken

Uge 6, uge 7 og uge 7

Anmeld

25. november 2011

baby012

Kofoed. skriver:

Ja... Og så skulle jeg også lige bære den nyderligere 4 måneder, så tvillingesøsteren ikke tog skade.

Det vides ikke, hun døde i 21. uge, men det blev først opdaget i 24. uge og allerede der ville en obduktion ikke være sikker og ja, tvillingen skulle jo sikkert til verden, så de ville på ingen måde røre ved noget derinde.

når okay der var to, ja det sker jo desværre nogen gange

det er bare frygteligt når det sker ... 

Men altid noget du fik en dejlig datter ud af det 

Anmeld

13. december 2011

marius' mor

Anonym skriver:

Ja, hvor langt var I henne?

9+2 fandt vi ud af at der intet liv var.. fik lavet medicinsk abort weekenden efter.. da var jeg næste fulde 10 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.