nogle der kan hjælpe med en kur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mortil2Guldklumber

Nu skal det være. jeg går i fitness 2.3 gang i ugen men sys ik der sker så meget.

jeg vil gerne tabe mig 10 kg til starte med ? nogle der kende rnogle gode kure? eller sådan der hjælper en hurtig vægt tab . jeg er villig til spise grønsager og sådan . vil næsten gør alt for kom ned i vægten bar det ikke bliver for dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Orkide86

Mortil2Guldklumber skriver:

Nu skal det være. jeg går i fitness 2.3 gang i ugen men sys ik der sker så meget.

jeg vil gerne tabe mig 10 kg til starte med ? nogle der kende rnogle gode kure? eller sådan der hjælper en hurtig vægt tab . jeg er villig til spise grønsager og sådan . vil næsten gør alt for kom ned i vægten bar det ikke bliver for dyrt

Kigger lige med

Anmeld

18. maj 2011

mth1987

Der er jo et hav af slankekure og slankehold så kommer jo meget an på hvad du er til

Anmeld

18. maj 2011

FamilenStorm

Mortil2Guldklumber skriver:

Nu læser jeg selv sundhed og ernæring, med speciale i ernæring og sundhed..

Så er ikke så meget til de der diverse slankekure.. For det holder jo ikke i længden ( for det meste )

Det der i bund og grund skal til er en livsstilsændring.. Følg de 8 kostråd og så er du meget godt på vej :-)

Husk at kompinere din konditionstræning med lidt styrketræning, da du forbrænder mere fedt når du har muskelmasse..

:-) knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.