forvirret ung mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg er en kvinde  på 21,jeg er blevet gravid hvilket jeg altid har fået afvide jeg ikke kunne eller havde svært ved. har noget der hedder pcos. men nu er jeg altså snart 9 uger henne og faren til barnet er muslim og han vil ikke ha noget at gøre med barnet, han vil ha jeg skal få en abort. jeg er så ked af det jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. han siger han vil være der før mig og støtte mig men jeg ved snart ikke mere, måske er det min eneste chance det her.. ååh nej... det slet ikke sjovt at være mig lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

PeruBaby

Hej

Tillykke med graviditeten! At få et barn er en vidunderlig ting, hvis man føler at man er klar til det og får en masse støtte - enten af faderen til barnet, ens familie eller venner. Det lyder ikke til at du står i en let situation, men du bør overveje nøje inden alt for længe hvad du har lyst til at gøre i dit liv, da grænsen for en abort jo er uge 12...

Håber du finder en løsning, som du bliver glad for og snak endeligt med din familie om det. Synes forældrer normalt er mere cool i lidt "alvorlige situationer" end hvad man måske går og tror

PS: Du får nok flere svar, hvis du skriver i det åbne forum. Dette er en mødregruppe for dem der lige har fået barn i jan-marts 2011 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.