en takke-tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

msax

Kære dejlige piger

I gør mig sku så glad. Tak for alle jeres dejlige hilsner - de varmer og gør det lidt mere virkeligt.

For ja jeg er jo gravid - men lige nu er meget uvirkeligt for mig, og det er "bare" to streger på en tissepind.

Der er flere af jer der skriver at I er imponerede over at vi allerede har overskud, og det ved jeg sku heller ikke om vi har. Men men nu er baby på vej også finder vi nok det overskud der skal til - det er jeg slet ikke i tvivl om.

Baby har også meldt sin ankomst MEGET hurtigt, har jo kun blødt en gang. Malte måtte vi prøve at lave 3 gange før han ville være med. Og det havde vi nok også regnet med at baby ville.

Så helt hvad vi har "roddet" os ud, ved vi ikke. Det er mange ting vi ikke har tænkt igennem, mange ting vi ikke lige ved hvordan vi får til at hænge sammen og bare en masse tanker om alt muligt og ingenting.

Brian har kysset og krammet mig hele morgenen inden han tog på job. Der er ingen tvivl om at han er glad, men han er også lige så usikker på hvad vi skal og gør og lige har gang i. Han er den dejligste far i hele verden - og snart er han far til 3. Hvor vildt er det lige?

Det eneste der er sikkert er, at jeg er GRAVID  og den lille familie vokser fra 4 til 5. Det er skønt og jeg glæder mig.

Vi tror det bliver et januar barn... Men har endnu ikke kigget på gravidiets-kalender-udregneren, og tror også jeg venter lidt med at gøre det. Jeg skal lige "accepterer" at der er en mare på vej først.

Men men, sådan som mine tanker flyver rundt idag, er der ikke noget der er sikkert - andet end jeg er GRAVID

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Bondepigen

Hihi, det er da et indlæg der er til at blive glad i låget af. Selvfølgelig skal I nok klare en lille mere i familien nu! Det er jo et lille ønskebarn, og så kan det nok ikke gå helt galt!

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Stort tillykke.... Skøn læsning... 

Anmeld

18. maj 2011

JustAnotherName

Iiiihhh    Hvor er det bare skønt!

Anmeld

18. maj 2011

lion

Endnu engang et stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.