Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... kirle herindefra
vi mødtes (for første gang) og løb intervaller og sniksnakkede, det var mega hyggeligt
synes selv det er ret sejt selvom det stadig går lidt langsomt elsker jeg bare det der løberi!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milka skriver: ... kirle herindefra vi mødtes (for første gang) ved frederiksberg have og løb intervaller og sniksnakkede, det var mega hyggeligt synes selv det er ret sejt selvom det stadig går lidt langsomt elsker jeg bare det der løberi!
vi mødtes (for første gang) ved frederiksberg have og løb intervaller og sniksnakkede, det var mega hyggeligt
kanon!
Ihhh, jeg bliver helt misundelig... og hvor er jeg stolt af jer tøser. SEJT at I kan komme afsted.
Jeg burde jo også se at komme igang, hvis jeg skal nå at komme igang inden jeg bliver for stor og tung...
Jaaaaahhh!!! Vi var så seje at vi løb OG snakkede på en og samme tid! Det synes jeg var godt gået af os!
Tusind tak for en skøn løbetur i det grønne og glæder mig til næste tur!
Kirle skriver: Jaaaaahhh!!! Vi var så seje at vi løb OG snakkede på en og samme tid! Det synes jeg var godt gået af os! Tusind tak for en skøn løbetur i det grønne og glæder mig til næste tur!
og så er det jo den bedste træning, når man kan tale imens....
Ni-ko-li-ne skriver: og så er det jo den bedste træning, når man kan tale imens....
Jep træning for kroppen og hovedet samtidigt Særligt når det var så skønne emner som vi snakkede om (kan godt afsløre at bla. ns og vores børn var på tale )
selv tak! glæder mig også det er bare en helt anden oplevelse end at løbe alene
Milka skriver: selv tak! glæder mig også det er bare en helt anden oplevelse end at løbe alene
Ja det fjerner fokus fra det at løbe og om det er hårdt eller... Det var en super forslag du kom med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128