Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babywish1 skriver: Jeg krydser for jer
Jeg krydser for jer
Tak og i lige måde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anja89 skriver: Tak og i lige måde
Det får jeg vidst brug for
jamen vi har prøvet i et halvt år nu men synes nu jeg kan mærke det først er nu mine p-piller er ved at være ude at kroppen. Jeg er så fra Stor Jylland
frk-stoltze skriver: jamen vi har prøvet i et halvt år nu men synes nu jeg kan mærke det først er nu mine p-piller er ved at være ude at kroppen. Jeg er så fra Stor Jylland
Hvis du føler det så er det sikkert rigtigt.. Så krydser jeg alt jeg har for dig
jamen kan selvfølgelig ikk vide det 100%, men efter som min symptomer på mens og ægløsning nu er blevet så kræftige, så tror jeg det
twinboys skriver: tror og ved at vi er rigtig mange herinde der gerne vil dele ventetiden sammen med dig... Vi er her... lige bag ved skærmene
tror og ved at vi er rigtig mange herinde der gerne vil dele ventetiden sammen med dig...
Vi er her... lige bag ved skærmene
Du er bare så evigt helt speciel/unik... Du bringer sådan en varmfølelse hos mig uden grund da jeg intet med oplægget har at gøre :s men syntes lige du skulle vide det
ups tak for søde ord kan bare ikke lade være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128