Tidlig fødselsdagsgave af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

h_bernie

Puh på onsdag fylder jeg 30 år. Vildt. Nå men manden synes han ville give mig min gave lidt på forskud. Så jeg fik i weekenden et superlækkert spejlreflekskamera....tror altså stadig jeg fik det i lørdags, så manden selv kunne bruge det, til noget racing der foregik i Århus.

Vedlægger lige et par billeder taget med det nye kamera

tak til min søde mand.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

msax

sikker en dejlig gave (selvom den måske kom lidt tidligt for at have en undskyldning for at bruge det...)

Herhjemme har vi både et spejlrefleks og et lille lommekamera. "desværre" er det lommekameraet der tager de fleste billeder herhjemme, fordi det lige er så nemt at have med.

Men gode kameraer er en gave til folket

Anmeld

18. maj 2011

JustAnotherName

Fedt!! Og sikke gode billeder - LÆKRE BØRN!!! 

Anmeld

18. maj 2011

h_bernie

msax skriver:

sikker en dejlig gave (selvom den måske kom lidt tidligt for at have en undskyldning for at bruge det...)

Herhjemme har vi både et spejlrefleks og et lille lommekamera. "desværre" er det lommekameraet der tager de fleste billeder herhjemme, fordi det lige er så nemt at have med.

Men gode kameraer er en gave til folket

vi har også to kameraer nu, men vi har så tit snakket om, at vi var trætte af at vores digitalkamera ikke var hurtigt nok. August smiler i 2 sek og så gider han ikke det mere, så er fedt at få skarpe billeder i løbet af 1 sek.

Anmeld

18. maj 2011

h_bernie

JustAnotherName skriver:

Fedt!! Og sikke gode billeder - LÆKRE BØRN!!! 

tak tak ja det er bare så fedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.