Til bryllup i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Barbamama

Karo skriver:

Ja 14 dage så er det min tur

Det sjove er at jeg tror ikke rigtigt det er gået op for mig endnu. Martin har jo altid sagt at han gerne vil giftes, men bare ikke nu. Så jeg var jo begyndt at tro at det aldrig ville ske. Og nu hvor vi har planlagt i et år så er det stadig ikke rigtigt gået op for mig at det er snart.

Tror først det rigtig går op for mig på selve dagen.

Ja det gør det nok. Det er da også vildt stort!!!! Jeg håber virkelig I får en fantastisk dag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

ChatH

michella80 skriver:

Caspers bedste kammerat blev gift i går. Det var en skøn dag. Bruden var smuk og gommen ligeså. Vi fik kysset til den store guldmedalje hver gang bruden eller gommen forlod bordet. Det var helt vildt sjovt at sende Casper af sted for at kysse en anden end mig. Ha ha ha. Og jeg sprintede hver gang bruden gik. Men så sørgede jeg lige for at Casper fik et kys hver gang jeg kom tilbage. Ha ha

Jeg blev helt nyforelsket i Casper. Det var dejligt bare at være os to (Carla blev passet af farmor) og vi havde jo begge to fint tøj på og jeg syntes Casper så skide godt ud! Og så var det dejligt at se Casper sammen med alle sine gutter. Det er ikke så tit han ser dem, da de fleste af dem bor i København.

Vi var hjemme og i seng 0.30 og var oppe igen 5.30 så jeg er lidt træt nu. Men dejlig dejlig dag!

hvor er i bare smukke

Anmeld

21. maj 2011

Barbamama

CVVE skriver:

hvor er i bare smukke

Taaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.