Om hvorfor Laura hedder Laura.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Tina&Laura

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

LRJ

Tina&Daniel skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=z9PABCL4rek

Hvordan kan det være du blev interviewet ang det ?

Og kan godt forstå din mormor blev beæret over at du ville opkalde dit barn efter hende Er hun stadig syg din mormor?

Julie Irene har osse hendes Irene efter hendes Fars mormor

Anmeld

18. maj 2011

Tina&Laura

Lone H. skriver:

Hvordan kan det være du blev interviewet ang det ?

Og kan godt forstå din mormor blev beæret over at du ville opkalde dit barn efter hende Er hun stadig syg din mormor?

Julie Irene har osse hendes Irene efter hendes Fars mormor

Det var en praktikant der skrev her inde på et tidspunkt om der var nogen der havde lyst til at stille op til sådan noget.

Min mormor døde 14 dage før Laura blev født, så det forstærkede jo kun at Laura skulle hedde Laura 

Anmeld

18. maj 2011

LRJ

Tina&Daniel skriver:

Det var en praktikant der skrev her inde på et tidspunkt om der var nogen der havde lyst til at stille op til sådan noget.

Min mormor døde 14 dage før Laura blev født, så det forstærkede jo kun at Laura skulle hedde Laura 

Nååh okay

Årh Ærgeligt de ikke nåede at få mødt hinanden Men flot du har valgt det alligevel

Anmeld

18. maj 2011

Tina&Laura

Lone H. skriver:

Nååh okay

Årh Ærgeligt de ikke nåede at få mødt hinanden Men flot du har valgt det alligevel

Ja det var en skam.

Min mormor var blind til sidst, men vi fik lavet en 3/4D scanning og den lyttede hun til og jeg kan huske hun sagde; hun bliver lige så smuk som hendes mor.

Anmeld

18. maj 2011

LRJ

Tina&Daniel skriver:

Ja det var en skam.

Min mormor var blind til sidst, men vi fik lavet en 3/4D scanning og den lyttede hun til og jeg kan huske hun sagde; hun bliver lige så smuk som hendes mor.

Åh, fik helt tårer i øjnene over det

Men kan kun give din mormor ret, hun er allerede smuk nu, så hun skal nok blive en rigtig hjerteknuser

Anmeld

18. maj 2011

Tina&Laura

Lone H. skriver:

Åh, fik helt tårer i øjnene over det

Men kan kun give din mormor ret, hun er allerede smuk nu, så hun skal nok blive en rigtig hjerteknuser

Min mormor betød alt for mig og det gør hun stadig. Huner god gemt et trygt sted i hjertet.
Men ja, hun har ret min mormor - Laura er en smuk pige 

Anmeld

18. maj 2011

LRJ

Tina&Daniel skriver:

Min mormor betød alt for mig og det gør hun stadig. Huner god gemt et trygt sted i hjertet.
Men ja, hun har ret min mormor - Laura er en smuk pige 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

Tina&Daniel skriver:

Ja det var en skam.

så tuder jeg da lige

hvor dejligt at læse...

Majbritt

Anmeld

18. maj 2011

Tina&Laura

twinboys skriver:

så tuder jeg da lige

hvor dejligt at læse...

Majbritt

Årh det var ikke meningen  !
Men dejligt at det rør' dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.