3d/4d scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

sabrina89

Vi skal til 3D/4D scanning på næste fredag og glæder mig helt vildt!! Er der andre der har været til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SaNiNa

Og du kan godt glæde dig, det er så fantastisk det er ALLE pengene vær og meget mere til.

Jeg fik det med Nicklas da jeg var 28 + 2 og der vil jeg have det denne gang også så kan vi jo bedre samlingne de to små.

Vi fk lidt 3d billeder med hjem fra MD scanningen og den ligner bare Nicklas så meget utrolig der er nogle gener som er så merkante (staves) gener.

Håber I får lige så god en oplevelse som vi fik.

Anmeld

18. maj 2011

sabrina89

Tror også det bliver en kæmpe oplevelse og tror vi bliver overrasket over hvor meget man egenligt kan se. Jeg er 27+2 henne når vi skal have den. Og så håber jeg at hun kan fortælle os om det er en dreng eller pige der gemmer sig derinde

Anmeld

18. maj 2011

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Vi skal til 3D/4D scanning på næste fredag og glæder mig helt vildt!! Er der andre der har været til det?

Hvor dejligt! Kan godt forstå du glæder dig.

Jeg fik lavet en 3D scanning af min svigerinde, men det var egentlig bare fordi jeg alligevel var nede for at få en kønsscanning - jeg var på det tidspunkt kun 20+0 så detaljerne er ikke så "store". Hun anbefaler at man venter til 25+0 normalt

Men det var stadig helt fantastisk at se sin lille baby

Anmeld

18. maj 2011

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Tror også det bliver en kæmpe oplevelse og tror vi bliver overrasket over hvor meget man egenligt kan se. Jeg er 27+2 henne når vi skal have den. Og så håber jeg at hun kan fortælle os om det er en dreng eller pige der gemmer sig derinde

De 3d/4d billeder vi har af Nicklas var så vildt ens med hvordan han så ud da han kom til verden. Allerede der kunne vi jo se at faderen bestemt ikke kunne lyve sig fra det hihi ret sjovt og sådan er det igen denne her gang.

Vi håber også vi kan få kønnet af vide kan snart ikke vente mere vil så gerne i gang med at lave værelse til den lille det kunne jeg jo ikke med Nicklas da vi boede i en to vær, men nu har jeg endelig mulighed. så lyserød eller lyseblå og hvilket billede skal jeg dog male Nicklas har fået malet maqueen på sit men syntes ikke den lille ny som have det også hvis det bliver en dreng.

Anmeld

18. maj 2011

sabrina89

Sanne og Nicklas skriver:

De 3d/4d billeder vi har af Nicklas var så vildt ens med hvordan han så ud da han kom til verden. Allerede der kunne vi jo se at faderen bestemt ikke kunne lyve sig fra det hihi ret sjovt og sådan er det igen denne her gang.

Vi håber også vi kan få kønnet af vide kan snart ikke vente mere vil så gerne i gang med at lave værelse til den lille det kunne jeg jo ikke med Nicklas da vi boede i en to vær, men nu har jeg endelig mulighed. så lyserød eller lyseblå og hvilket billede skal jeg dog male Nicklas har fået malet maqueen på sit men syntes ikke den lille ny som have det også hvis det bliver en dreng.

Jeg vil også bare så gerne snart i gang med at købe tøj og lave værelse osv. Glæder mig bare så meget til den lille kommer ud i virkeligheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.