SUPER BANGE SÅ HJÆLP MIG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.845 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Anonym trådstarter

Hej.
Jeg er gravid i uge 27+5 idag og venter på at skulle til jordemor imorgen fredag d.14 nov.
Jeg har ikke mærket min baby som jeg normalt gør. Der er nu gået 3 dage hvor jeg har bemærket at der har været meget stille inde i maven, og har prøvet alt ligefra at drikke noget koldt og lægge sig ned, til at puffe lidt til maven og slappe af og vente, men også at lægge mig på siden i sengen.
Nu blir jeg meget bekymret for om det er normalt de ikke mærkes så meget på dette stadie? Jeg har mærket den tidligere hver dag og mange gange med kraftige spark, og rumlen i maven.
Jeg prøvede at kontakte vagtlægen igår som sagde det var normalt man ikke mærkede dem så meget hver dag. Nu tænker jeg bare. der er gået 3 dage og jeg har mærket 5 meget små spark hvor jeg normalt på 3dage mærker 17 eller over spark.. Jeg blir meget bekymret og tænker om hvad man skal gøre og hvad i havde gjort?
Hilsen Ano.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Hertzum77

Hej

Jeg synes du skal kontakte din fødeafd og fortælle dem hvordan du har og det og at du ikke har mærket den lille som du plejer. De er som regel rigtig søde, jeg har selv været inde og bliver tjekket, da jeg ikke havde mærket Emma og blev temmelig nervøs.

Håber alt er som det skal være

Anmeld

13. november 2008

Lise

Jeg ville ringe til fødegangen og få dem til at undersøge det...

Ville ikke vente til jordemoderkonsultation imorgen.

Håber alt er ok :-)

Anmeld

13. november 2008

Ny mor

Nu du er så langt henne begynder der jo at blive mindre plads til bebsen derinde og man mærker liv på en anden måde, MEN kontakt alligevel fødegangen og få ro i sjælen i dag!!!

Kh Birgitte

Anmeld

13. november 2008

Diana...

Hvis man synes det virker anderledes end normalt altså mindre end det plejer skal du ringe til føde gangen el din jordmord alt efter hvordan i har aftalerne der, men du kommer ind til et tjek med det samme og så får du ro på, jeg er lige så langt henne som dig og min jordmord siger til os hver gang vi er hos hende at hvis vi mærker mindre liv end vi plejer skal vi ringe til hende og hun ber os komme ind på fødegangen og så møder hun os der og så bliver det tjekket med sådan en rem man får rundt om maven, og får det beste begynder baby og sparke med det samme, men heller være på den sikre side end og komme forsent. og der er ikke nogen på fødegangen el jordmødrene der synes det dumt eller fjollet tværtimod synes de bare det er godt du er ops på det i din lille mave så jeg ville absolut ringe og snakke med din jordmord el fødegangen os selv om du skal op til dem i morgen bar for at få lidt ro på.

Anmeld

13. november 2008

miver

Anonym skriver:

Hej.
Jeg er gravid i uge 27+5 idag og venter på at skulle til jordemor imorgen fredag d.14 nov.
Jeg har ikke mærket min baby som jeg normalt gør. Der er nu gået 3 dage hvor jeg har bemærket at der har været meget stille inde i maven, og har prøvet alt ligefra at drikke noget koldt og lægge sig ned, til at puffe lidt til maven og slappe af og vente, men også at lægge mig på siden i sengen.
Nu blir jeg meget bekymret for om det er normalt de ikke mærkes så meget på dette stadie? Jeg har mærket den tidligere hver dag og mange gange med kraftige spark, og rumlen i maven.
Jeg prøvede at kontakte vagtlægen igår som sagde det var normalt man ikke mærkede dem så meget hver dag. Nu tænker jeg bare. der er gået 3 dage og jeg har mærket 5 meget små spark hvor jeg normalt på 3dage mærker 17 eller over spark.. Jeg blir meget bekymret og tænker om hvad man skal gøre og hvad i havde gjort?
Hilsen Ano.

Ville ringe og blive tjekket på føde gangen
pøj pøj
Du må lige skrive
Knus til dig
fra Mie

Anmeld

13. november 2008

twinboys

Ja jeg ville gøre som alle de andre, hvis du ikke allerede har haft ringet, så skynd dig at gøre det...PØj pøj

Majbirtt

Anmeld

13. november 2008

Anonym trådstarter

Hej alle igen.
Så er jeg tilbage efter at have været på fødegangen. Jeg tog derop allerede kl 14.30 og er først kommet hjem nu da de skulle undersøge mig for ALT. Åbenbart har babyen allerede lagt sig i fødestilling, og har døjet meget med plukveer, hvilket skyldes stress og alt for meget arbejde.. Samtidig målte de min puls som var alt for høj. Nu skal jeg til jordemor igen, hvorefter jeg lørdag til møde op på fødegangen igen og søndag også, for de vil blive ved med at følge op på mig, da de muligvis har mistanke til jeg har en nyrefejl hvilket kan være meget alvorligt når man er gravid.

Mange tak for jeres hurtige svar.

Hilsen en meget mere beroliget kommende mor

Anmeld

13. november 2008

louise skov

Så var det da rigtig godt at du fik ringet til fødegangen..Godt de holder øje med dig.. Hellere ringe en gang for meget.

Anmeld

13. november 2008

Diana...

Det var rigtig godt du kom afsted...

Held og lykke med det.

Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.