Det er simpelthen så mærkeligt. Før jeg fik pigerne havde jeg verdens mest uregelmæssige cyklus - mellem pigerne nåede jeg nærmest ikke at opdage, der var en cyklus. Men siden jeg fik min første menstruation efter Linas fødsel, har jeg været regelmæssig - har en lidt lang cyklus, men den er regelmæssig. Samtidig véd jeg, hvornår jeg har ægløsning - kender tegnene og signalerne fra min krop. Men i den her cyklus har jeg oplevet noget, jeg aldrig har oplevet før. Jeg har siden min sidste menstruation haft mere uren hud end normalt og jeg er begyndt at fælde helt vildt. Sådan her har jeg kun fældet i perioder i mine teenageår og efter graviditeterne. Oveni det har jeg ingen tegn haft på ægløsning. I lørdags fik jeg så - planmæssigt - min menstruation, men (jeg undskylder på forhånd for detaljerne) jeg har kun blødt "gammelt" blod - altså det der brune blod, der plejer at komme i starten og slutningen af min menstruation. Det har jeg så gjort i 3 dage, og nu er det stoppet...
Vi prøver ikke at blive gravide og ønsker det heller ikke lige nu. Samtidig burde det ikke kunne lade sig gøre, da vi selvfølgelig beskytter os.
Er der nogen af jer, der har prøvet noget lignende? Jeg tænker, jeg måske er sprunget en ægløsning over - men det har jeg aldrig prøvet før
bliver sgu lidt forvirret over det, min krop foretager sig!
Anmeld