"billig" morgengave til manden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

LuciaLiann

Min kæreste og jeg skal giftes til august.. Vi er begge på SU så det bliver ikke jordens største bryllup... Men hva pokker skal jeg give ham i morgengave?? han går ikke med ur/smykker.. så det dur ikke..

Men giv mig lige lidt ideer han er 25 år...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mor til Mike

LuciaLiann skriver:

Min kæreste og jeg skal giftes til august.. Vi er begge på SU så det bliver ikke jordens største bryllup... Men hva pokker skal jeg give ham i morgengave?? han går ikke med ur/smykker.. så det dur ikke..

Knus..

Måske noget elektronik? en ny mus eller tastatur kan en mand altid bruge. Ellers en bluetooth enhed til at sætte til anlægget, hvis i har højtaler. En rigtig god gave ville være nogle model-billeder af dig, i en kalender, eller sådan noget .

Anmeld

18. maj 2011

quindelist

LuciaLiann skriver:

Knus..

Min mand går heller ikke med smykker og hader tanken om et armbåndsur.
Jeg endte med at købe et lommeur til ham, som jeg fik indgraveret dato og et par ord i, det er et smykke men alligevel ikke, og han blev bare rigtig glad for det.

Jeg tænkte virkelig meget over hvad det skulle være, for jeg synes jo det skulle være noget "der holder" så jeg er rigtig glad for den beslutning jeg tog

Anmeld

18. maj 2011

FamilenStorm

LuciaLiann skriver:

Knus..

Du kan også give ham en kortholder og så få indgraveret en kærlighedserklring til ham.. Den vil han jo se hver gang han skal bruges hans Dankort

Anmeld

18. maj 2011

LuciaLiann

Fam. BS skriver:

Du kan også give ham en kortholder og så få indgraveret en kærlighedserklring til ham.. Den vil han jo se hver gang han skal bruges hans Dankort

Åååh jah det var faktisk en rigtig god ide den tror jeg lige jeg vil gå lidt videre med

Anmeld

18. maj 2011

FamilenStorm

LuciaLiann skriver:

Åååh jah det var faktisk en rigtig god ide den tror jeg lige jeg vil gå lidt videre med

Har selv givet min mand det på et tidligere tidspunkt.. Og den blev han super glad for :-) og det kan fås til rimelig penge :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.