Jeres mening om disse navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

.....

Kender 2 piger der hedder det , selv er jeg nu mest vild med Sophie end frederikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Frk-Lotusblomst

aya-zia skriver:

altså jeg har ALDRIG kunnet lide navne hvor RIKKE indgår... jeg forbinder det ALTID med sådan en rigtig dum, ond og snoppet person...(3 jeg kender)

men altså selvfølgelig er det ik alle der er sådan...

jeg kan bare ik lide det...

hehe, sjovt du siger det. Det er ikke første gang ejg hører det. JEg er heldigvis ikke en af dem.

Men det stod ml. Frederikke og Rikke. SÅ helst Rikke for mig. hehe

På papiret hedder jeg dog stadig Frederikke. HAr ikke helt kunne slippe det..

Anmeld

17. maj 2011

aya-zia

RikkeP skriver:

hehe, sjovt du siger det. Det er ikke første gang ejg hører det. JEg er heldigvis ikke en af dem.

Men det stod ml. Frederikke og Rikke. SÅ helst Rikke for mig. hehe

På papiret hedder jeg dog stadig Frederikke. HAr ikke helt kunne slippe det..

hehe det er jo også en STOR ting at skifte navn... men er jo på en måde knyttet til det... også selvom man ik kan lide det så godt

Anmeld

17. maj 2011

Frk-Lotusblomst

aya-zia skriver:

hehe det er jo også en STOR ting at skifte navn... men er jo på en måde knyttet til det... også selvom man ik kan lide det så godt

Jaah det er jo nemlig det man er.

Og vil helst ikke ændre navn totalt. Altså til et helt helt andet.

Anmeld

18. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Det vigtigste er selvfølgelig hvad vi selv kan lide, men derfor vil man jo gerne lige forhøre sig

Hvad er jeres første tanke om navnene:

Frederikke?

Sofie/Sophie? (er det for "brugt&quot

Jeg synes begge navne er rigtig skønne! Vi havde begge navne oppe og vende, men vores datter blev en lille Camille

Anmeld

18. maj 2011

BabyMus

Anonym skriver:

Det vigtigste er selvfølgelig hvad vi selv kan lide, men derfor vil man jo gerne lige forhøre sig

Frederikke?

Sofie/Sophie? (er det for "brugt")

Altså Frederikke har jeg aldrig rigtig kunne lide. Ved ikke helt hvorfor, men lidt en blanding af at det er så langt, og så måske fordi det er lidt for meget Frederik (altså et drengenavn) og så bare med en endelse på.

Sofie / Sophie ER meget brugt ja, men lige nøjagtig et af de navne som jeg gerne ville bruge selvom det er meget brugt. Der er andre som jeg slet ikke kunne finde på at bruge fordi jeg synes de er kedlige og meget brugte, men lige Sofie / Sophie synes jeg nu er rigtig sødt. (:

Anmeld

18. maj 2011

mortilsofieogsara

jeg har bedst lide navn sofie men det hedder min ældre datter

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind mange tak for alle jeres input piger

Ved godt det er vores valg - og det bliver helt sikkert vores egne hjerter vi lytter efter - men derfor skader det ikke med lidt friske meninger

Anmeld

18. maj 2011

Pigent

Anonym skriver:

Frederikke?

Søde navne begge to(:
Elsker Sofie, stavet med f.

Anmeld

18. maj 2011

K&S

Anonym skriver:

Frederikke?

Vi er vilde med Frederikke herhjemme - det kommer helt sikkert i spil, hvis vi skulle være så heldige at få en pige næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.