6mdr, Slår sig selv i søvn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Mor1012

er der andre, vis børn slår sig selv i ansigtet ved træthed.. emilie har nu lagt og slået sig selv i ca 10 min , med lukkede øjne

og hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

roenlund

Liam gør det når han er rigtig træt, og tit gør det at han ikke kan sove så må vi holde fast i hans arme til han falder i søvn...

Anmeld

17. maj 2011

Mor1012

andre ??

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Silas bliver svøbt ellers "slår" han også sig selv, og vågner ved det. Idag har dog været sejrens dag, han har sovet ude i barnevognen uden at slå sig selv 

Anmeld

17. maj 2011

Mor1012

Janni. skriver:

Silas bliver svøbt ellers "slår" han også sig selv, og vågner ved det. Idag har dog været sejrens dag, han har sovet ude i barnevognen uden at slå sig selv 

jamen ved man hvorfor de gøre et ?

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Emilie2010 skriver:

jamen ved man hvorfor de gøre et ?

Min SP siger at det er fordi de ikke har kontrol over deres arme endnu. Lige nu er det jo egentlig bare nogen lange flagrende tingster som de ikke ved hvad skal bruges til.

Om det er sandt ved jeg ikke, men ihvert fald kan jeg ikke forestille mig at de gør det med vilje. 

Anmeld

17. maj 2011

Kløver

min søn på 3½ mdr gør det også nogle gange når han bliver træt, men tror det er lidt forstadiet til at gnide sig i øjnene men uden at have kontrol over armene Han er heldigvs ikke ret slem til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.