billedspa af min lille prins på snart 4 mdr <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Malonde1985

Min lille dreng Mathias, er jo efterhånden blevet en stor dreng på snart 4 mdr .. Tiden flyver jo bare afsted - jeg kan slet ikke følge med! Har ikke engang rigtig fordøjet fødslen eller noget - der har bare ikke rigtig været tid til at tænke på andet end den lille og min store pige. Døgnet har bare ikke nok timer til, at nå det hele.

Nå, men han skal vaccineres og vejes på torsdag og er virkelig spændt på hvad han vejer den lille trold! Synes jo han vokser kanon stærkt.

Han kan "næsten" sidde selv, og når han ligger på maven, sparker han vildt og voldsomt med benene og prøve at skubbe sig fremad. Han har nogle stærke ben - han står selv med lidt støtte. Han smiler meget, pludrer helt vildt og griner når man snakker til ham og kilder ham på maven .. Her i forgårs begyndte han at gribe fat i legetøjet og holdte fast med begge hænder og skulle virkelig undersøge legetøjet han havde fat i.

Men hold K*** hvor han savler!!! Det er jo for VILDT! Hans bluser/bodyes skal skiftes konstant hvis ikke han har savlesmæk på, så prøver at huske og give ham den på

Nå her kommer billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

MosterA

Hvor er han bare dejlig!

Og hvor der det nogle søde billeder hvor de ligger og putter! 

Anmeld

17. maj 2011

GitteC78

Hold da op hvor er han dejlig

Anmeld

17. maj 2011

Malonde1985

GitteC78 skriver:

Hold da op hvor er han dejlig

tak skal i ´ha

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Åhh hvor sødt !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.