Uren hud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

viol

Jeg vil bare høre om der er nogle af jer der har problemer med uren hud, da jeg selv er ret ked af mit spejlbillede pt

Mine p-piller var også mod uren hud, og efter at jeg smed dem er bumserne blevet flere og værre...

Så det jeg vil høre er hvad I evt. gør for at bekæmpe urenhederne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Carl-Emil's mor

viol skriver:

Jeg vil bare høre om der er nogle af jer der har problemer med uren hud, da jeg selv er ret ked af mit spejlbillede pt

Mine p-piller var også mod uren hud, og efter at jeg smed dem er bumserne blevet flere og værre...

Så det jeg vil høre er hvad I evt. gør for at bekæmpe urenhederne???

Forstår dig helt sikkert... Jeg bruger økosæbe jeg har blandet havsalt i til St skrubbe huden hveraften samtidig med jeg skrubber med hamhandske, synes det har hjulpet godt har altid haft så flot hud og næsten ingen bumser men nu er de væltet op :/

Anmeld

19. maj 2011

viol

Elmer&Amy skriver:

Forstår dig helt sikkert... Jeg bruger økosæbe jeg har blandet havsalt i til St skrubbe huden hveraften samtidig med jeg skrubber med hamhandske, synes det har hjulpet godt har altid haft så flot hud og næsten ingen bumser men nu er de væltet op :/

Virker økosæben og havsalten ikke længere? Jeg vill ønske der var et vidundermiddel til at gøre huden fin og baby-blød og som ikke indeholder alle de der "onde" tilsætningsstoffer

Anmeld

19. maj 2011

Carl-Emil's mor

viol skriver:

Virker økosæben og havsalten ikke længere? Jeg vill ønske der var et vidundermiddel til at gøre huden fin og baby-blød og som ikke indeholder alle de der "onde" tilsætningsstoffer

jo det virker sammen med en skrubbehandske  også bruger jeg matas baby badeolie øko serien når jeg er i bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.