pylret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Nu har min søn aldrig været overvildt hysterisk, ked eller sur. Men her de sidste 3 -4 dage er han begyndt at skrige, altså ikke græde, men hysser bare. Det lige som man intet korekt kan gøre er det mig der er pylret eller kan det være noget helt andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Nu har min søn aldrig været overvildt hysterisk, ked eller sur. Men her de sidste 3 -4 dage er han begyndt at skrige, altså ikke græde, men hysser bare. Det lige som man intet korekt kan gøre er det mig der er pylret eller kan det være noget helt andet?

Hvor gammel er han?

Anmeld

18. maj 2011

morethanperfect

BB78 skriver:

Hvor gammel er han?

spørg jeg også om .. Kan være et tigerspring 

Anmeld

18. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

Tjah, alder er ret væsentligt Kan det være tænder der generer?

Eller den skønne selvstændighedsalder? Den varede fra ca. 16 til 18 mdr. herhjemme

Anmeld

18. maj 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

spørg jeg også om .. Kan være et tigerspring 

Ja, eller måske tænder 

Anmeld

18. maj 2011

morethanperfect

BB78 skriver:

Ja, eller måske tænder 

Jep . Min son på 6 mdr. er ved og få sin første tand .. Jeg kan se den nedenunder huden , og han er sååå pylret .. Vil IKKE ligger og lege , vil bare være ved mor heeele tiden .. 

Anmeld

18. maj 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Jep . Min son på 6 mdr. er ved og få sin første tand .. Jeg kan se den nedenunder huden , og han er sååå pylret .. Vil IKKE ligger og lege , vil bare være ved mor heeele tiden .. 

Vi har fået de 2 første "ud" her 

Anmeld

18. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Vi havde en nat fra mandag til tirsdag hvor hun ikke ville i seng, og da vi fik hende lagt 20.30 vågnede hun præcis 00:00 og skreg som i hysterisk og var helt ude af den. Hun endte så i vores seng og røg retur kl 3:30, og hele tirsdag kunne jeg intet gøre, hun skreg hele dagen og sov først kl 11:30 en time og så 14-16, det hjalp, og hun sov fint i nat... Pyyyh.. hun er 7 mdr

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Hvor gammel er han?

Han er lidt over fire måneder.

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Tjah, alder er ret væsentligt Kan det være tænder der generer?

Eller den skønne selvstændighedsalder? Den varede fra ca. 16 til 18 mdr. herhjemme

Han tygger meget i den ene side af munden, både på finger, sut o.m.m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.