Odder Zip :o) Er det KUN mærket der betales for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Arh ok

Synes nu stadig de ser helt udemærkede ud de scandia-vogne...

Dem jeg har set i brug var noget skrammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

2babygirls

SSL skriver:

Hej baby.dk venner

Min kæreste og jeg har forelsket os, i en odder zip, sort/råhvid, vi er ellevilde med den, designet og så er den jo NEM at slå sammen.. Min søde svigerforældre vil også gerne sponsorere den, trods at den er dyrere end f.eks trillevognen vi også kiggede på.. ¨

Nu er spørgsmålet jo bare, er den bedre end andre vogne? Hvis ja, hvad gør den så perfekt? Er det kun designet?

Vi havde kigget på en trille gigant i sort, den er også med letvægtstel (hvilket er et must da den skal op og ned af kælderslids), og den er ydermere bedst-i-test i tænk testen.. Den koster det halve og der medfølger mere en ved odder.. Men vi er nu forelsket i odder Zip's design.. Min skøre kæreste siger at det er barnevognenes svar på at lamboghini  Og når først en MAND med STORT M forelsker sig i en barnevogn, hvorfor så ikke slå til? haha..

Nu har jeg ikke en zip, men en victory i sort/råhvid, og ELSKER den, og pegede og så var den bestilt.
Jeg er super glad for at den er let, robust og skide holdbar. Og det fact at når vi piller hjulene af så følger aksen med ud også.. (gør den ikke på vores emmaljunga cerox )

Jeg er ikke til lynlåsen der i midten, men en i min mødregruppe har den og hun er også glad for sin zip.

Anmeld

17. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Hej baby.dk venner

Min kæreste og jeg har forelsket os, i en odder zip, sort/råhvid, vi er ellevilde med den, designet og så er den jo NEM at slå sammen.. Min søde svigerforældre vil også gerne sponsorere den, trods at den er dyrere end f.eks trillevognen vi også kiggede på.. ¨

Nu er spørgsmålet jo bare, er den bedre end andre vogne? Hvis ja, hvad gør den så perfekt? Er det kun designet?

Vi havde kigget på en trille gigant i sort, den er også med letvægtstel (hvilket er et must da den skal op og ned af kælderslids), og den er ydermere bedst-i-test i tænk testen.. Den koster det halve og der medfølger mere en ved odder.. Men vi er nu forelsket i odder Zip's design.. Min skøre kæreste siger at det er barnevognenes svar på at lamboghini  Og når først en MAND med STORT M forelsker sig i en barnevogn, hvorfor så ikke slå til? haha..

Jeg er også SÅ forelsket i den vogn! Den er simpelthen så lækker og praktisk. Og elsker x dream 2 stellet. Hvis jeg fik den financieret ville jeg ikke engang overveje andet!

Anmeld

17. maj 2011

chael

SSL skriver:

Hej baby.dk venner

Vi har valgt Odder zip, sort med sølvgrå kant og x-Dream stel.

Vi har haft en emmaljunga til de 2 andre, men nu måtte vi bare prøve Odder. Og jeg er ligesom jer; smask forelsket.

Selv manden der tog en tur rundt med den, var helt solgt. Og går ellers ikke så meget op i det.

Den er bare ultra fed og jeg syntes virkelig ikke det renten anden barnevogn på markedet der slår den.

I min verden er den, den flotteste. Og jeg misunder dem der kører med dem. Glæder mig til det bliver min tur.

Men må lige vente et par mdr endnu. Indtil da står den og venter på os i forretningen

*Camilla 20+6

Anmeld

17. maj 2011

An&Jo

SSL skriver:

Hej baby.dk venner

jeg havde en odder olympia til at starte med og jeg var slet ikke tilfreds.. den var til rep mange gange med forskellige ting, og hjulene punkterede hele tiden..

tilsidst solgte jeg den og købte en emmaljunga big star supreme uniq og det var virkelig alle pengene værd..

MEN i skal købe den vogn som I vil have og ikke den vi andre synes er flot, god osv.. hovedsagen er at i er faldet for den her barnevogn, og så synes jeg da at i skal springe til..

Anmeld

17. maj 2011

Najsen86

vi har købt en odder zip ... den står bare i butikken og venter på os

til om ca 10 uger Jeg glæder mig til at komme ud og trille med

den... vi testede både odder og emmaljunga, og synes det var den

der virkede mest robust og holdbar

Og så er den jo hamrende flot... vi har købt den med mørkelilla

kanter

Anmeld

17. maj 2011

Troldemommi

Vi har også valgt vi vil have en Odder Zip, den er da bare for lækker :-)

Anmeld

17. maj 2011

SSL

motterhea skriver:

Ja.. og hvis den ikke skal bruges til flere børn, kan den sælges og man kan stadig få en rigtig god pris for den..

(Jeg ved ikke om det er alle kvinder der har det sådan) Men jeg udvikler seriøst et 'forhold' til alle mine vogne Man bruger dem så tit, og bliver ret stolt når folk kommenterer eller kigger efter dem.. I don't know why  .. Så hvis du ligner mig lidt, ved det godt hvad du skal vælge

Ha ha ha, hvor er det dejligt at hører om altså, for jeg tænker at det er præcist sådan jeg har det med min kommende barnevogn, jeg kan faktisk ikke lide tanken om at den først mp hentes når jeg har født, ha ha.. tænk hvis der sker den noget ej, jeg tror også jeg udvikler et meget specielt forhold til barnevognen, og normalt er jeg ikke et 'mærke' dyr, men lige med barnevognen har jeg noget specielt for odder!

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Tina&Martin skriver:

Nu har jeg ikke en zip, men en victory i sort/råhvid, og ELSKER den, og pegede og så var den bestilt.
Jeg er super glad for at den er let, robust og skide holdbar. Og det fact at når vi piller hjulene af så følger aksen med ud også.. (gør den ikke på vores emmaljunga cerox )

Jeg er ikke til lynlåsen der i midten, men en i min mødregruppe har den og hun er også glad for sin zip.

Jeg tror også jeg er enm værre odder-lover hehe.. Jeg er nemlg vild med den, og de virker som du siger - meget robuste og holdbare Jeg tror også vi har valgt endeligt Jubiii-jææ!

Anmeld

17. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Jeg er også SÅ forelsket i den vogn! Den er simpelthen så lækker og praktisk. Og elsker x dream 2 stellet. Hvis jeg fik den financieret ville jeg ikke engang overveje andet!

Nej, je tror også vi har besluttet os, men jeg skulle nok lige have det sidste skub, som I giver ved at fortælle at den ER lækker og det ikke bare er en priviligeret 'holdning' at man vil have dén dyre vogn! Men nej, min kærestes forældre kørte i babysam og kiggede på den, og de kunne da godt forstå os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.