tillykke til kage <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

LRJ

de-wett skriver:

hihi jeg snakker med hende faktisk hver dag, men her de 2 sidste dage har jeg ikke snakket med hende. sad i dag og tænkte på om hun mon havde født. Da jeg så var på vej over at handle ringede hun og fortalte at min "svigersøn" er kommet til verden kl 9 i morges  Blev bare så glad for at han er ude. Hun har jo haft det meget dårligt her de sidste 14 dage-3uger og ville bare ha ham ud og nu kom han .

Har godt fornemme på hendes status beskeder at hun var ved at være utålmodig men Godt han er ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Har godt fornemme på hendes status beskeder at hun var ved at være utålmodig men Godt han er ude

hihi ja Hun fødte i vand.  Men dejligt han er ude .

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

de-wett skriver:

hihi ja Hun fødte i vand.  Men dejligt han er ude .

Hvor dejligt hun havde os en nem fødsel eller ?

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Hvor dejligt hun havde os en nem fødsel eller ?

hun fortalte at den havde været hård. Vanden gik halv 1 om natten og der startede veerne. Hun sov mellem hver ve(typisk kage at sove) og han var så ude kl 9. Har ikke helt fået så meget afvide da vi snakkede sammen kl halv 12 og hun var meget træt. Men hun fortalte han var en meget stille dreng, me men men hihi mens jeg snakkede høte jeg da han kaldte  meget højt endda

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

de-wett skriver:

hun fortalte at den havde været hård. Vanden gik halv 1 om natten og der startede veerne. Hun sov mellem hver ve(typisk kage at sove) og han var så ude kl 9. Har ikke helt fået så meget afvide da vi snakkede sammen kl halv 12 og hun var meget træt. Men hun fortalte han var en meget stille dreng, me men men hihi mens jeg snakkede høte jeg da han kaldte  meget højt endda

Hehe utroligt at hun kunne sove imellem veerne det kunne jeg ikk

Glæder mig nu til at se billeder af ham

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Hehe utroligt at hun kunne sove imellem veerne det kunne jeg ikk

Glæder mig nu til at se billeder af ham

haha kage kan sove fra alt  Glæder mig også helt vild til at se ham han kan kun blive et vidunder med den mor og far

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

de-wett skriver:

haha kage kan sove fra alt  Glæder mig også helt vild til at se ham han kan kun blive et vidunder med den mor og far

Kender ikk hendes kæreste Men Men den mor kan han kun bliver fantastisk

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Kender ikk hendes kæreste Men Men den mor kan han kun bliver fantastisk

nårh okay nu har jeg været venner med kage siden vi gik i 10 klasse sammen så kender også rene ret godt nu hihi. Og jo han er sku også en fantastisk mand så jo et vidunderlig barn er der kommet til verden i dag

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

de-wett skriver:

nårh okay nu har jeg været venner med kage siden vi gik i 10 klasse sammen så kender også rene ret godt nu hihi. Og jo han er sku også en fantastisk mand så jo et vidunderlig barn er der kommet til verden i dag

Jeg gik os i 10. klasse med hende

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

Lone H. skriver:

Jeg gik os i 10. klasse med hende

hvilket år ? hihi. for hun gik der jo 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.