Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
de-wett skriver: hihi jeg snakker med hende faktisk hver dag, men her de 2 sidste dage har jeg ikke snakket med hende. sad i dag og tænkte på om hun mon havde født. Da jeg så var på vej over at handle ringede hun og fortalte at min "svigersøn" er kommet til verden kl 9 i morges Blev bare så glad for at han er ude. Hun har jo haft det meget dårligt her de sidste 14 dage-3uger og ville bare ha ham ud og nu kom han .
hihi jeg snakker med hende faktisk hver dag, men her de 2 sidste dage har jeg ikke snakket med hende. sad i dag og tænkte på om hun mon havde født. Da jeg så var på vej over at handle ringede hun og fortalte at min "svigersøn" er kommet til verden kl 9 i morges Blev bare så glad for at han er ude. Hun har jo haft det meget dårligt her de sidste 14 dage-3uger og ville bare ha ham ud og nu kom han .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Har godt fornemme på hendes status beskeder at hun var ved at være utålmodig men Godt han er ude
Har godt fornemme på hendes status beskeder at hun var ved at være utålmodig men Godt han er ude
hihi ja Hun fødte i vand. Men dejligt han er ude .
de-wett skriver: hihi ja Hun fødte i vand. Men dejligt han er ude .
Lone H. skriver: Hvor dejligt hun havde os en nem fødsel eller ?
Hvor dejligt hun havde os en nem fødsel eller ?
hun fortalte at den havde været hård. Vanden gik halv 1 om natten og der startede veerne. Hun sov mellem hver ve(typisk kage at sove) og han var så ude kl 9. Har ikke helt fået så meget afvide da vi snakkede sammen kl halv 12 og hun var meget træt. Men hun fortalte han var en meget stille dreng, me men men hihi mens jeg snakkede høte jeg da han kaldte meget højt endda
de-wett skriver: hun fortalte at den havde været hård. Vanden gik halv 1 om natten og der startede veerne. Hun sov mellem hver ve(typisk kage at sove) og han var så ude kl 9. Har ikke helt fået så meget afvide da vi snakkede sammen kl halv 12 og hun var meget træt. Men hun fortalte han var en meget stille dreng, me men men hihi mens jeg snakkede høte jeg da han kaldte meget højt endda
Lone H. skriver: Hehe utroligt at hun kunne sove imellem veerne det kunne jeg ikk Glæder mig nu til at se billeder af ham
Hehe utroligt at hun kunne sove imellem veerne det kunne jeg ikk Glæder mig nu til at se billeder af ham
haha kage kan sove fra alt Glæder mig også helt vild til at se ham han kan kun blive et vidunder med den mor og far
de-wett skriver: haha kage kan sove fra alt Glæder mig også helt vild til at se ham han kan kun blive et vidunder med den mor og far
Lone H. skriver: Kender ikk hendes kæreste Men Men den mor kan han kun bliver fantastisk
Kender ikk hendes kæreste Men Men den mor kan han kun bliver fantastisk
nårh okay nu har jeg været venner med kage siden vi gik i 10 klasse sammen så kender også rene ret godt nu hihi. Og jo han er sku også en fantastisk mand så jo et vidunderlig barn er der kommet til verden i dag
de-wett skriver: nårh okay nu har jeg været venner med kage siden vi gik i 10 klasse sammen så kender også rene ret godt nu hihi. Og jo han er sku også en fantastisk mand så jo et vidunderlig barn er der kommet til verden i dag
Lone H. skriver: Jeg gik os i 10. klasse med hende
Jeg gik os i 10. klasse med hende
hvilket år ? hihi. for hun gik der jo 2 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128