tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

de-wett

hej i dejlige damer

min datter på 5 1/2 måned er ved at få din første tand. Men kan se den lige så tydelig og hendes fingre køre rudt i munden af hende, Men det gør bare så fandens ondt på hende  Hun plejer aldrig at være ked men her de sidste 2 dage har vi bare haft en meget pyldret baby.

Vi har prøvet med bideringe som har været kølet ned. Koldt vand (self ikke iskoldt), men hun vil ikke ha vandet og hun vil heller ikke have sin bidering. Nogle andre der har nogle forslag?

krammer til jer alle og ha en super dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

JacobsMoar

Vil bare fortælle dig at du ikke er alene.. Vi har kunnet se tanden (liiiige under tandkødet) i ca. 14 dage nu, og den slambert kommer bare ikke ud... 

Her har vi også nogle dage der bare skal overleves.. Jeg aner ikke hvad du kan gøre ud over det du allerede har gjort.. 

Krydser fingre for at den snart kommer frem 

Anmeld

17. maj 2011

Mikkel's mor <3

Har i prøvet afta med- oral salve ?
det er lokalbedøvende, og virker faktisk med det samme

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

KarinaB. skriver:

Vil bare fortælle dig at du ikke er alene.. Vi har kunnet se tanden (liiiige under tandkødet) i ca. 14 dage nu, og den slambert kommer bare ikke ud... 

Her har vi også nogle dage der bare skal overleves.. Jeg aner ikke hvad du kan gøre ud over det du allerede har gjort.. 

Krydser fingre for at den snart kommer frem 

åhh  her kan vi ogå bare side og lure på den men intet sker.

Håber da også snart jeres titter frem så er der den tand mindre der skal igennem

Anmeld

17. maj 2011

Joan ( Smallie )

Da mine begyndte at få tænder tog jeg et stykke kold agurk og lavet hul i midten og satte på tommelfinger det køler så dejlig på deres ømme gummer. Og så er det også en ny oplevelse for dem

Lav den lidt tyk så er det bedre. Så er det ikke helt så nemt at tage en bid og så skal i holde øje med dem.

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

Jennifer skriver:

Har i prøvet afta med- oral salve ?
det er lokalbedøvende, og virker faktisk med det samme

nææ det har vi ikke  hehe men det kunne godt tænkes vi lige skulle køre omkring apoteket

mange tak

Anmeld

17. maj 2011

Mikkel's mor <3

de-wett skriver:

nææ det har vi ikke  hehe men det kunne godt tænkes vi lige skulle køre omkring apoteket

mange tak

så lidt..

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

Joan ( Smallie ) skriver:

Da mine begyndte at få tænder tog jeg et stykke kold agurk og lavet hul i midten og satte på tommelfinger det køler så dejlig på deres ømme gummer. Og så er det også en ny oplevelse for dem

Lav den lidt tyk så er det bedre. Så er det ikke helt så nemt at tage en bid og så skal i holde øje med dem.

sad faktisk lige og overvejede det ed en augurk  det tror jeg at jeg vil prøve når hun har sovet til middag

Anmeld

17. maj 2011

JacobsMoar

de-wett skriver:

åhh  her kan vi ogå bare side og lure på den men intet sker.

Håber da også snart jeres titter frem så er der den tand mindre der skal igennem

De er bare strenge de skide tænder... De dage hvor de er værst spiser Jacob ikke, ikke engang hans flaske vil han have 

Og ikke nok med det, er der nu en mere der sidder der og titter frem, men så alligevel ikke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.