12 dage gammel, problemer med afføringen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej alle.

Håber nogen kan hjælpe eller give mig svar på følgende..

Min datter har haft ingen problemer før med afføringen, der har altid været drøn på når det kom, men har haft de gange man siger de skal. Men er der meget normalt der er drøn på?

Og så her i nat og idag har hun ikke ville ligge på ryggen, for så er det ligesom om noget trykker? Så har måtte få hende til at sove ved brystet og derefter ligges i vuggen på ryggen. Men i nat har der kun været meget meget lidt afføring altså som en 2 krone... ??  

Jeg har prøvet cykling, gnide hende på maven og have hende liggende på maven intet hjælper med at komme af med det??

Nogen der har prøved noget lign? tror i det kommer senere eller skal jeg kontakte lægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

slet ingen

Anmeld

17. maj 2011

Tip!

Ammer du eller får hun mme?

Anmeld

17. maj 2011

jeansmummie

Det har en meget storbetydning om du ammer eller giver mme!!

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Bee skriver:

Ammer du eller får hun mme?

jeg ammer..

Anmeld

17. maj 2011

Chewy

Græder hun som om hun har ondt?

Hvis ikke ville jeg vente og se tiden an. Du kan evt. give hende lidt kamillethe i en flaske. Det sætter gang i maven - det har det ihvertfald gjort ved min søn på 4½ uge. Og ja, der skal være drøn på. Det er der også her. Man kan blive helt paf nogen gange over, at sådan et lille menneske kan trykke sådan

Anmeld

17. maj 2011

Tip!

Anonym skriver:

jeg ammer..

Hvis hun har hård afføring, så prøv at give hende lidt lactulose, ikke mere end et par millilitter til at hjælpe det på vej.

hvis hun har almindelig afføring, men kun kommer af med det sjælent, så er det helt normalt når du ammer..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige snakket med sp som sagde det var meget normalt..  heldigvis troede lige der var noget galt.. Nu har hun også sovet i 1,5 time indtil videre..

sp sagde jeg skulle prøve at hun fik længere måltider så hun bliver mere træt. og så skal afføringen nok komme, der kunne godt gå længere tid mellem dagene afføringen kom når man ammer godt 

Anmeld

17. maj 2011

Turtles

Anonym skriver:

Jeg har lige snakket med sp som sagde det var meget normalt..  heldigvis troede lige der var noget galt.. Nu har hun også sovet i 1,5 time indtil videre..

sp sagde jeg skulle prøve at hun fik længere måltider så hun bliver mere træt. og så skal afføringen nok komme, der kunne godt gå længere tid mellem dagene afføringen kom når man ammer godt 

Jeg ville også sige at jeg har fået af vide når man ammer, kan der gå helt op til en uge før de laver stort.. Så det er vist meget normalt, når der er godt gang i ammeningen..

Godt du kontaktede Sp, så du ikke behøver være urolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.