Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jemion skriver: Her er min lille søn i uge 15 til kønsscanning
Her er min lille søn i uge 15 til kønsscanning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaValby skriver: Hvor er hun altså smuk og hvor det bare ligner Det er jo helt vildt.
Hvor er hun altså smuk og hvor det bare ligner Det er jo helt vildt.
Årh tak..
morethanperfect skriver: Uge 17 Det var også en kønsscanning .. Billederne er dårlig da det er et billede der er taget billeder af . Hehe ..
Uge 17 Det var også en kønsscanning ..
Billederne er dårlig da det er et billede der er taget billeder af . Hehe ..
Kom med flere billeder de er jo helt fantastiske!!! Desværre må jeg først få 3d skanning for min kæreste efter august siger han
NilleG skriver: Kom med flere billeder de er jo helt fantastiske!!! Desværre må jeg først få 3d skanning for min kæreste efter august siger han
Hvor er de flotte de billeder i har lagt ind
Her er det min lille dreng Han ville selvfølgelig ikk vise hele sit ansigt så har kun fået "noget" af det
Hihi men fik faktisk også et billede af hans dutti, så nu er vi 100% sikker på at det er en dreng haha.. Så har vi det først billede til hans konfirmation
Her er vores lille skønhed på 3d billeder..... Jeg er idag 31+3
i uge 28
Scanningsbilleder af Alexander taget i uge 31.
Han puttede sig godt ind mod moderkagen med sin højere side af ansigtet, så vi fik desværre aldrig et fuldt profilbillede af den lille gut Men tilgengæld oplevede vi, at han åbnede sine øjne en del gange og blinkede til os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128