skønne patter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2011

Kay

ja det er det jeg har fået mig...

før rund... nu lidt mindre rund... 119.9 kg. blev til 101 kg. og er stadig på vej ned...

fik i dag en forsinket føsdagsgave af min dejlige kæreste... han tog mig med i change og købe undertøj... det er sku ved at være 1½ år siden sidst... og alt jeg havde sad dårligt...  og fra da jeg blev målt sidst til en 85 b... er jeg sku blevet en 80 D/DD... SAY WHAT!?? 

men nu sidder de bare lige der hvor de skal når jeg har en af mine 2 nye bh'er på... det er skøøønt og føler mig total lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Turtles

Kay skriver:

før rund... nu lidt mindre rund... 119.9 kg. blev til 101 kg. og er stadig på vej ned...

fik i dag en forsinket føsdagsgave af min dejlige kæreste... han tog mig med i change og købe undertøj... det er sku ved at være 1½ år siden sidst... og alt jeg havde sad dårligt...  og fra da jeg blev målt sidst til en 85 b... er jeg sku blevet en 80 D/DD... SAY WHAT!?? 

men nu sidder de bare lige der hvor de skal når jeg har en af mine 2 nye bh'er på... det er skøøønt og føler mig total lækker

You Go Girl

Hvor er det godt gået.. Dejligt for dig/jer

Anmeld

17. maj 2011

Kay

Turtles skriver:

You Go Girl

Hvor er det godt gået.. Dejligt for dig/jer

ja tror manden er lige så glad... han kan i alt fald ik holde fingrene væk.. hihi

Anmeld

17. maj 2011

Chamomile

Hvor dejligt for dig

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Det er det allerbedste når lillefar ikke kan holde fingrene fra lillemor

Så de der babser må da bare sidde hvor de skal nu med det lækre undertøj hehe.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. maj 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Det er det allerbedste når lillefar ikke kan holde fingrene fra lillemor

Så de der babser må da bare sidde hvor de skal nu med det lækre undertøj hehe.

Kærligst
Sussie

jeps i de nye bh'er sidder de lige hvor de skal... han sagde godt nok os de så større ud... mandan havde  jo ret...

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

jeps i de nye bh'er sidder de lige hvor de skal... han sagde godt nok os de så større ud... mandan havde  jo ret...

LOL

Og så er der os..der overhopvedet ikke aner hvad en BH er

Anmeld

17. maj 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

LOL

Og så er der os..der overhopvedet ikke aner hvad en BH er

hihi kunne ik leve uden...

Anmeld

17. maj 2011

qp

Kay skriver:

fedt!! Tillykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.