Liam 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

quar20

Jep. Idag er det hele 6 måneder siden Liam kom til verden..6 MÅNEDER.. Hvor dælen er de blevet af?

I de 6 måneder har vi været igennem meget sygdom, men heldigvis håber og ber jeg til at vi snart kan se den lyset og være en rask lille familie igen..

pga. alt det sygdom blev Liam trukket tilbage i hans udvikling men han giver come-back tur nu HELDIGVIS

Han kan NÆSTEN sidde selv, Begynder at elske at ligge på maven igen ( har ikke rigtig kunnet da han ikke har kunnet få luft pga. hans astma ), han ELSKER grød igen, også har han det dejligste grin præcis som hans storebror .. Der kommer flere og flere lyde og mumleord agtige lyde ud af hans mund, han savler igennem 10 hagesmækker om dagen som han har gjort siden han var 4 måneder. Hans afførringsmønster bliver bedre og bedre. Han kan sidde i højstol med pude omkring sig når han får grød og han ELSKER det Han smiler og iagttager sin storebror rigtig meget, og ikke mindst har håret fået lov at gro, så nu har han ingen bar plet længere

Han er sørme begyndt at sove igennem igen - fra 21 aften til ca. 6-7 morgen Dog er dagen et helved mht. til putning - han tager små lurer på 20min 5 gange om dagen..!! De er dog meget ureglmæssige fordelt..!! Han sover stadig i sin vugge hos mig, men overvejer stærkt eftersom han nu i snart 3 uger har sovet igennem, at rykke ham ind på hans eget værelse..

Arhh altså store dreng - ja og det jo nu det går hurtigt af hvad jeg kan huske med Tino

Men i skal bestemt ikke snydes for billeder

Så her ser i så Liammus 6 måneder gammel, 8,5 og 70cm lang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

JulieAlex89

Hvor er han bare sød!

Anmeld

16. maj 2011

quar20

JulieAlex89 skriver:

Hvor er han bare sød!

1000 tak Det syntes jeg nu også selv

Anmeld

16. maj 2011

sandratobias

Åhh hvor er han dejlig..  

Anmeld

16. maj 2011

Nalle

Skønne dreng!

Anmeld

16. maj 2011

iris-mor

Hvor er han nuser

Anmeld

17. maj 2011

quar20

sandratobias skriver:

Åhh hvor er han dejlig..  

ihhh 1000 tak Er også HEL pjattet med ham

Anmeld

17. maj 2011

quar20

Nalle skriver:

Skønne dreng!

tak smukkeste <3

Anmeld

17. maj 2011

quar20

iris-mor skriver:

Hvor er han nuser

hiih jaaaaar ikk? Det syntes jeg nemlig også han er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.