Jep. Idag er det hele 6 måneder siden Liam kom til verden..6 MÅNEDER.. Hvor dælen er de blevet af?
I de 6 måneder har vi været igennem meget sygdom, men heldigvis håber og ber jeg til at vi snart kan se den lyset og være en rask lille familie igen..
pga. alt det sygdom blev Liam trukket tilbage i hans udvikling men han giver come-back tur nu
HELDIGVIS 
Han kan NÆSTEN sidde selv, Begynder at elske at ligge på maven igen ( har ikke rigtig kunnet da han ikke har kunnet få luft pga. hans astma ), han ELSKER grød igen, også har han det dejligste grin præcis som hans storebror
.. Der kommer flere og flere lyde og mumleord agtige lyde ud af hans mund, han savler igennem 10 hagesmækker om dagen som han har gjort siden han var 4 måneder. Hans afførringsmønster bliver bedre og bedre. Han kan sidde i højstol med pude omkring sig når han får grød og han ELSKER det
Han smiler og iagttager sin storebror rigtig meget, og ikke mindst har håret fået lov at gro, så nu har han ingen bar plet længere 
Han er sørme begyndt at sove igennem igen - fra 21 aften til ca. 6-7 morgen
Dog er dagen et helved mht. til putning - han tager små lurer på 20min 5 gange om dagen..!! De er dog meget ureglmæssige fordelt..!! Han sover stadig i sin vugge hos mig, men overvejer stærkt eftersom han nu i snart 3 uger har sovet igennem, at rykke ham ind på hans eget værelse.. 
Arhh altså store dreng - ja og det jo nu det går hurtigt af hvad jeg kan huske med Tino 
Men i skal bestemt ikke snydes for billeder 
Så her ser i så Liammus 6 måneder gammel, 8,5 og 70cm lang 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld