En hurtig hilsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Ida.

...sidder og retter specialet for sidste gang - så her er bare lige en hurtig hilsen.

Tusind mange mange gange tak for alle fødselsdagshilsnerne til min lille 2-årige solskinspige! Hun har strålet hele dagen og nydt hvert et øjeblik af sin dag - så meget, at hun ulykkeligt grædende "Lina mere døs'dag, Lina mere gaver, Lina lege mere" blev puttet kl. sent...hun sover nu trygt og godt - mæt af dagens dejlige oplevelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

JustAnotherName

Ida. skriver:

...sidder og retter specialet for sidste gang - så her er bare lige en hurtig hilsen.

Tusind mange mange gange tak for alle fødselsdagshilsnerne til min lille 2-årige solskinspige! Hun har strålet hele dagen og nydt hvert et øjeblik af sin dag - så meget, at hun ulykkeligt grædende "Lina mere døs'dag, Lina mere gaver, Lina lege mere" blev puttet kl. sent...hun sover nu trygt og godt - mæt af dagens dejlige oplevelser

Ååårhhh, hvor sødt. Dejligt at hun havde en god dag      

Anmeld

16. maj 2011

msax

Ida. skriver:

hvor er det dejligt at høre at lillepigen bare har nydt dagen og accepterede at hun havde fødselsdag. Det er utroligt hvad gaver og opmærksomhed kan gøre

God gennemlæsning... jeg tror på dig... og glæder mig til at læse det endelige produkt (hvis jeg må).

SMIL fra Mette

Anmeld

16. maj 2011

Lilac

sååå sødt  Dejligt hun har haft en skøn dag 

Anmeld

17. maj 2011

sarahb

hvor er det dejligt hun har haft en så fantastisk dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.