julegaver og lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2008

Stumpen

I går var jeg ved lægen og troede at nu skulle journalen laves, men næh nej, hun tjekkede lige min livmoder om den passede med ca. 8 uger og så lavede hun en ny tid til 1. grav undersøgelse.....øhhh nå..

I dag har min mor og jeg været i herning og så fik jeg købt alle julegaver....næsten...
Mangler at få fremkaldt billeder, som skal gives i de albummer vi giver, samt til min ene svigerinde og tre gaver fra mathilde til "bedsterne" og så lige gaven til Karsten Super at have det overstået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2008

st

Hmm hvad vil det lægebesøg så sige, at du ikke har nået uge 8 endnu eller? Tror ikke helt jeg forstår.

Julegaver, det var da skønt, at have dem næsten overstået. Jeg har købt til Jeppes forældre, det er den eneste.

Nå men skønt med et lille piv fra dig søde.

st

Anmeld

13. november 2008

Stumpen

Jo jo, hun mente at jeg var 8 uger henne.. Ikke så meget som hun tjekkede min urin.. Jeg blev lidt skuffet over konsultationen, for jeg ved godt at jeg bestilte tid online, men havde skrevet at jeg var gravid, så kunne de vel så godt have givet mig en dobbelttid frem for at jeg skulle rende derop igen i næste uge
Men nu skal jeg jo snart se bebsen, for hun spurgte om jeg ville til nf.... Ja selvfølgelig

Anmeld

13. november 2008

st

Uhh det bliver spændende. Nf er omkring uge 12 ikke? Kan huske Mads var 6,4 cm til NF scanningen. Det var bare den vildeste oplevelse.

st

Anmeld

13. november 2008

Stumpen

Du husker da også ALT
Mener den skal være foretaget senest uge 13..

Anmeld

14. november 2008

Lucky

Hej Anja

Min læge ville heller ikke gøre noget ved mig da jeg var oppe og få bekræftet graviditeten. Ikke engang GU, men var så også kun 6 uger henne. Fik en tid i slutningen af 9.uge hvor jeg fik lavet
journal, blodprøver og det hele. Sidste gang var det allerede i 7.uge...
Vi var til NF i mandags, helt vildt, alt var helt som det skulle og babyspunken var 6,8 cm. Synes også det er helt surrealistisk denne gang
Uha altså, det er så spændende! Håber du har det godt uden kvalme og den slags

Lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.