Nogen der vil have en Skovkat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Zuzet

Hejsa alle sammen

Jeg har for mange katte (5 og jeg må kun have 1 ups...) gruden til dette er at jeg før jeg gik fra min eks var opdrætter og havde 10-15 katte...og det er jo ligesom éns børn så det er pokkers svært at skille sig af med dem. Man holder sgu så meget af dem!!

Men jeg bliver nød til at se det i øjene at det ikke går at have så mange hvis det bliver opdaget.

Så hvis I vil have en lækker hunkat eller en neutraliseret hankat, begge brunstribede/hvid, ca 5 år gamle og vant til børn så skriv endelig til mig.

Jeg skal ikke have noget for dem, de har stamtavle og er søde. Hunkatten vil jeg dog gerne give væk på betingelse af hun bliver neutraliseret da hun er for lille til at avle på. Han katten er lidt mere bange af sig og skal derfor ikke være i et hjem med børn der ikke kan give ham lidt fred.

Jeg har selv børn på 10, 7, 3 og 1 år og begge katte finder sig fint i dem :-)

Gives kun væk til gode og blivende hjem!

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

Pia.

Hej Lotte..

Det er altid pokkers hårdt at skulle skille sig af med sine dyr, så jeg føler med dig og vil bare skrive jeg håber du finder et par gode blivende hjem, måske du kunne finde et sted hvor de kunne komme sammen...
Tror ikke mine 2 store vagthunde ville syntes om besøg af en kat eller to.

Ved ikke om du kender til www.dyrenettet.dk - men ellers vil jeg sige at det er et godt sted at finde gode blivende hjem jeg føler i hvert fald man er i kontakt med seriøse personer der inde...

Jeg har selv en gang for en del år siden måtte skille mig af med en lille labrador pige og der inde har jeg fundet den bedst tænkelige familie...

Held og lykke..

De bedste tanker fra Pia.

Anmeld

25. februar 2008

Vibbe

Vi har altid ønsket os en skovkat.
Men pt. har vi en hund (collie) og en kat med lidt amerikansk skov kat i, så jeg tror vi har husdyr nok.
Vi har snakket om at næste gang vi skal have en kat, så skal det være en skov kat.
Ergeligt at vi ikke pt. har plads til en kat!!

Knus Vibbe

Anmeld

25. februar 2008

Katjaro

Øv sikke noget. :(
Vi har desværre en vildt dominerende hankat - så der skal ikke andre katte ind i vores hjem. Kunne nu godt tænke mig en skovkat en dag.

Held og lykke med det

katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.