Billedrunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anne85

Nøøøøj hvor er der stille her i gruppen  Mon I alle er begyndt at arbejde igen?

Fortæl fortæl... hvordan går det med jeres efterhånden store unger?? Er de begyndt i dagpleje/vuggestue??

Nynne blev 10 mdr i fredags. Hun er stadig verdens gladeste lille pige - simpelthen så nem og skøn.

Jeg har fået arbejde på ungdoms psykiatrisk afdeling i Kolding pr. 15. juni, så Nynne skal starte i dp d. 6. juni - uuhhh det blir spændende. Tror dog nok det skal gå fint - hun er meget tillidsfuld, glad for andre børn og nem at passe

Jeg elsker den alder hun har nu - hun griner, klapper, vinker, "danser" til musik, laver sjove hoveder, "snakker" konstant (siger bl.a. "dak" når vi giver hende noget) osv osv osv - det er herligt og jeg nyder hvert et sekund med hende

Hun kravler og rejser sig op ved ting - men har endnu ikke altid luret hvordan man kommer ned igen, så det koster et par blå mærker i ny og næ

Sover fint om natten - men har så til gengæld ikke det store søvnbehov om dagen

og så lige et par billeder  (billederne er fra de sidste par måneder)

Aner i øvrigt ikke hvad hun  vejer og hvor lang hun er - men vi er ihvertfald for længst hoppet i str 86 (og selv det kan engang imellem være lige småt nok)

Lad mig se jeres lækre unger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

LinLin

Anne85 skriver:

Jamen Adam er lige blevet 8 mdr (!)

Han kravler (også op ad trapperne!), kan rejse sig ved ting- og også komme ned igen Jeg synes han er super dygtig! Han er overalt - og i alt... Får sgu helt stress nogle gange! Men hold op hvor er han også bare nem! Han sover stadig minimalt om dagen og igennem om natten... Han spiser med ved bordet om aftenen og spiser alt!

Jeg skal først tilbage på arbejde til september - heldigvis - ville slet ikke kunne aflevere ham nu...

Anmeld

17. maj 2011

Anne85

Hvor er han sej :-)) dygtige dreng :-))Nej jeg er dæmme heller ikke megt for at hun skal passes af en anden - men sårn er virkeligheden jo desværre - når jeg skal starte midt i juni har jeg været på barsel i 14 måneder. Heldigvis har jeg fået mig et 32 timers job - så det betyder da lidt kortere dage for ungerne ;-)

Anmeld

18. maj 2011

NoName

Jamen altså Anne, 2 sjæle en tanke....

Der er meget stille i gruppen, men ja, tror mange af os er begyndt at arbejde igen andre har nok desværre glemt gruppen.

Men her går det helt fantastisk. Caroline er startet i dagpleje og der har ikke været noget som helst, dp'er siger at hun er et drømme barn at passe - så jeg er meget stolt af min lille charmetrold. hun klapper, vinker og sludrer alt mulig uforståeligt. Hun kravler endnu ikke, men gør tegn til at ville kravle, med et ben trukket op under maven (lidt svært at forklare) ellers kommer hun omkring ved at møvre/gumpe sig frem siddende på måsen. Hun øver sig i at komme op og stå, men kan ikke lige få benene til at makke ret. dpøer siger at hun er sikker på hun får mega travlt med at holde øje med Caroline når det rent faktisk går op for hende at hun kan komme omkring om det så er med gumperi eller kravleri må tiden vise.

Hun er altid glad, og vil helst ikke gå glip af noget som helst, hun fester og griner lige til hun bliver puttet. Hun sover hele natten stort set uden af brydelser, underligt (men skønt) at få en hel nats søvn igen.

Caroline bliver 10 mdr. på søndag (22/5)

så til billederne fra den sidste måneds tid.

Anmeld

18. maj 2011

Anne85

noname skriver:

Jamen altså Anne, 2 sjæle en tanke....

Der er meget stille i gruppen, men ja, tror mange af os er begyndt at arbejde igen andre har nok desværre glemt gruppen.

Men her går det helt fantastisk. Caroline er startet i dagpleje og der har ikke været noget som helst, dp'er siger at hun er et drømme barn at passe - så jeg er meget stolt af min lille charmetrold. hun klapper, vinker og sludrer alt mulig uforståeligt. Hun kravler endnu ikke, men gør tegn til at ville kravle, med et ben trukket op under maven (lidt svært at forklare) ellers kommer hun omkring ved at møvre/gumpe sig frem siddende på måsen. Hun øver sig i at komme op og stå, men kan ikke lige få benene til at makke ret. dpøer siger at hun er sikker på hun får mega travlt med at holde øje med Caroline når det rent faktisk går op for hende at hun kan komme omkring om det så er med gumperi eller kravleri må tiden vise.

Hun er altid glad, og vil helst ikke gå glip af noget som helst, hun fester og griner lige til hun bliver puttet. Hun sover hele natten stort set uden af brydelser, underligt (men skønt) at få en hel nats søvn igen.

Caroline bliver 10 mdr. på søndag (22/5)

så til billederne fra den sidste måneds tid.

Hun er så lækker :-))Hvordan har det været at begynde at arbejde igen? Jeg har dæmme sommerfugle i maven over det - synes det er trist at jeg ikke skal ha hende 24/7 - og frygter en stresset hverdag med to unger. Men glæder mig også til at skulle igang med nyt spændende arbejde

Anmeld

19. maj 2011

NoName

Anne85 skriver:

Hun er så lækker :-))Hvordan har det været at begynde at arbejde igen? Jeg har dæmme sommerfugle i maven over det - synes det er trist at jeg ikke skal ha hende 24/7 - og frygter en stresset hverdag med to unger. Men glæder mig også til at skulle igang med nyt spændende arbejde

puha Anne, det vil jeg slet slet ikke komme ind på her, for det er frygteligt - ai, det lyder voldsomt.så slemt er det heller ikke, men det er ikke lige det jeg havde forventet.

og jeg savner min lille skattepige - MEGA meget.... glæder mig sådan til jeg har fri, så jeg kan hente hende, heldigvis er chefen gået med til at jeg går ned på 32 timer, synes dog alligevel hun er væk fra mig i alt for MANGE timer fra ca. 7.30 til ca. 15.30...

men  det vænner man sig vel til??????? (sig nu ja)

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

Anne85 skriver:

Hvor er han sej :-)) dygtige dreng :-))Nej jeg er dæmme heller ikke megt for at hun skal passes af en anden - men sårn er virkeligheden jo desværre - når jeg skal starte midt i juni har jeg været på barsel i 14 måneder. Heldigvis har jeg fået mig et 32 timers job - så det betyder da lidt kortere dage for ungerne ;-)

Havde ikke set du havde svaret (husk at citere )

Det er da også en god lang barsel! Adam er lige knapt 1 år når jeg starter - David startede også da han var knapt 1 år og det var ok - også for hans mor

Var du på fuldtid før? Jeg vender tilbage til en 33 timers stilling - kunne heller ikke tænke mig at arbejde mere end det

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

noname skriver:

men  det vænner man sig vel til??????? (sig nu ja)

Man vænner sig til det

Anmeld

19. maj 2011

FrkLarsen

Goddag tøser.

Ja, her er lidt stille i gruppen, men mon ikke mødrene er travlt optagede?! 

Jeg kan ikke ligge billeder herind, desværre, forstår ikke hvorfor den ikke gider?? 

Nå pyt med det! 

Emilie er efterhånden 9½måned, hun kravler ikke endnu, og stiller sig heller ikke op af ting og sager..

Hun møver sig fremad (militær), sætter sig selv op fra liggestilling og spiser gerne selv med fingrene. Hun triller som en sindsyg rundt på hele stuegulvet!! (Hvem sagde man kun skulle være obs når kravler?) 

Emilie har 3 tænder nu, og nr 4 er på vej, hvilket har resulteret i en meget meget sur og hysterisk lille dame igennem de sidste par uger! 

Vi er netop flyttet hjem igen, efter et ophold på observationsshjem inde i bagsværd, fordi kommunen tvivlede på min evner som mor, men jeg har sparket benene væk under dem!

Så i søndags flyttede jeg hjem i min nye store lejlighed på 85kvm og med stor have til, så vi er rigtig glade.

Emilie er lige faldet til herhjemme og sover nu igen om natten efter at have været en bisse siden i søndags.

En lille (lang) opdate herfra. 

Anmeld

12. juni 2011

fif

Anne85 skriver:

Nøøøøj hvor er der stille her i gruppen  Mon I alle er begyndt at arbejde igen?

Fortæl fortæl... hvordan går det med jeres efterhånden store unger?? Er de begyndt i dagpleje/vuggestue??

Nynne blev 10 mdr i fredags. Hun er stadig verdens gladeste lille pige - simpelthen så nem og skøn.

Jeg har fået arbejde på ungdoms psykiatrisk afdeling i Kolding pr. 15. juni, så Nynne skal starte i dp d. 6. juni - uuhhh det blir spændende. Tror dog nok det skal gå fint - hun er meget tillidsfuld, glad for andre børn og nem at passe

Jeg elsker den alder hun har nu - hun griner, klapper, vinker, "danser" til musik, laver sjove hoveder, "snakker" konstant (siger bl.a. "dak" når vi giver hende noget) osv osv osv - det er herligt og jeg nyder hvert et sekund med hende

Hun kravler og rejser sig op ved ting - men har endnu ikke altid luret hvordan man kommer ned igen, så det koster et par blå mærker i ny og næ

Sover fint om natten - men har så til gengæld ikke det store søvnbehov om dagen

og så lige et par billeder  (billederne er fra de sidste par måneder)

Aner i øvrigt ikke hvad hun  vejer og hvor lang hun er - men vi er ihvertfald for længst hoppet i str 86 (og selv det kan engang imellem være lige småt nok)

Lad mig se jeres lækre unger

Er du da vimmer, hvor er hun dog bare SMUK!!!! sikke en fin charmer I har jer der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.