okay jeg forstår det ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

millesofie

hvordan laver i de der kager

hvad er fondant

hvordan former i de figurer

har i et begynder møde på sjælland (evt vest)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

iris-mor

hvordan laver i de der kager: bare at kaste sig ud i det og bruge den tid det tager. Pas på det kan være vanedannende- og tager rigtig meget tid.

hvad er fondant:Fondant er det man kommer ovenpå. Det kan købes og så rulles ud, eller også kan du lave noget der hedder MMF, der laves af skumfiduser, vand og olie.

hvordan former i de figurer: Lige som modelervoks, og så kommer man fx tandstikker i for at stive dem af.

Der er oplæg til kagemøde i Slagelse snart, - og vi kommer langvejsfra for at være med.

God fornøjelse, håber du kaster dig ud i det og år de samme gode oplevelser som os andre

Anmeld

21. maj 2011

millesofie

iris-mor skriver:

hvordan laver i de der kager: bare at kaste sig ud i det og bruge den tid det tager. Pas på det kan være vanedannende- og tager rigtig meget tid.

hvad er fondant:Fondant er det man kommer ovenpå. Det kan købes og så rulles ud, eller også kan du lave noget der hedder MMF, der laves af skumfiduser, vand og olie.

hvordan former i de figurer: Lige som modelervoks, og så kommer man fx tandstikker i for at stive dem af.

Der er oplæg til kagemøde i Slagelse snart, - og vi kommer langvejsfra for at være med.

God fornøjelse, håber du kaster dig ud i det og år de samme gode oplevelser som os andre

uh tak for svar

jeg kunne ikke se at der var kommet svar, den der avis oppe i toppen plejer at blinke rødt  et held jeg kiggede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.