Er bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

henh01

ÅH min lille baby på et halvt år faldt i dag ned fra sengen og bankede hovedet ned i gulvet..

efter episoden er jeg simpelthen blevet så mange for at der skal ske min lille baby noget.. Tænk nu hvis - tanker flyver rundt i hovedet på mig og min dårlige samvittighed overflyder mit sind.. Jeg er bare så ked af det..

Ringede til vagtlægen der sagde at jeg bare skulle tjekke for vejrtrækning i løbet af natten og at der ikke som sådan var noget at frygte.. Men hvad nu hvis............

Øv..... mit hjerte bløder.. Føler mig som en elendig mor der ikke kan passe på mit barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Rockertand

ÅH min lille baby på et halvt år faldt i dag ned fra sengen og bankede hovedet ned i gulvet..

efter episoden er jeg simpelthen blevet så mange for at der skal ske min lille baby noget.. Tænk nu hvis - tanker flyver rundt i hovedet på mig og min dårlige samvittighed overflyder mit sind.. Jeg er bare så ked af det..

Ringede til vagtlægen der sagde at jeg bare skulle tjekke for vejrtrækning i løbet af natten og at der ikke som sådan var noget at frygte.. Men hvad nu hvis............

Øv..... mit hjerte bløder.. Føler mig som en elendig mor der ikke kan passe på mit barn..

Okay, det her er sgu lidt underligt - du og jeg har flere gange været meget enige om en hel masse ting........og så skriver du lige det her......i dag faldt min datter ned fra sengen og slog hovedet, - bare lige for en sikkerheds skyld ringede jeg til vagtlægen, og fik besked på at vække hende omkring kl. 22 for at tjekke bevidsthedsniveau, hvis der ikke er noget at bemærke, så kan hun lægges til at sove igen, og så var det dét.

Jeg har dog slet ikke de samme tanker som dig, for jeg har et ældre barn, hvor vi oplevede det samme, og hun er da helt normal i dag, dengang havde jeg dog en pæn overreaktion, men min mand tog hende bare op og trøstede, og så legede hun videre, så erfaringen gør nok også noget.

Tænk på, at du ikke ligefrem har opfundet den dybe tallerken med din søns fald, jeg tror, at flertallet har oplevet noget lignende

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Rockertand skriver:

Okay, det her er sgu lidt underligt - du og jeg har flere gange været meget enige om en hel masse ting........og så skriver du lige det her......i dag faldt min datter ned fra sengen og slog hovedet, - bare lige for en sikkerheds skyld ringede jeg til vagtlægen, og fik besked på at vække hende omkring kl. 22 for at tjekke bevidsthedsniveau, hvis der ikke er noget at bemærke, så kan hun lægges til at sove igen, og så var det dét.

Jeg har dog slet ikke de samme tanker som dig, for jeg har et ældre barn, hvor vi oplevede det samme, og hun er da helt normal i dag, dengang havde jeg dog en pæn overreaktion, men min mand tog hende bare op og trøstede, og så legede hun videre, så erfaringen gør nok også noget.

Tænk på, at du ikke ligefrem har opfundet den dybe tallerken med din søns fald, jeg tror, at flertallet har oplevet noget lignende

Jeg tror mine tanker er en stor kombination af at jeg hidtil har pakket ham ind i vat og været meget overbeskyttende, min kæreste har været på arb siden lørdag morgen (kommer hjem kl. 22) så jeg er bare hele vejen igennem træt i skalden.. Og nu det her.. Puha... Må vidst bare gå i seng og få noget søvn. Selvf. er der ikke sket ham noget, men jeg har bare ville passe sådan på ham og føler ikke jeg har været tilstrækkelig i dag.

Anmeld

16. maj 2011

henh01

Rockertand skriver:

Egentlig ret tankevækkende at du oplevede det samme som jeg.. Måske du er min dobbeltgænger eller jeg din... hahahaha

Anmeld

16. maj 2011

L.J.L

henh01 skriver:

Det er også sket for min dreng, og sikkert også naboens

Og jeg er sikker på at din søn er helt okay. Når det så er sagt så vænner man sig ALDRIG til at de små vil få knubs når de bliver ældre. Som jeg sagde til vuggestuen idag " det er fint nok de får knubs jeg vil bare IKKE se på det "

Anmeld

16. maj 2011

Maja_4000

Åhr .. Jeg frygter den dag Caroline triller på gulvet .. For det skal nok ske :/

Forstår godt dine tanker , men er ret sikker på at det sker for alle forældre

Anmeld

16. maj 2011

NinaNymannMadsen

har prøvet det samme. min datter er dog flere gange faldet ned fra noget.

første gang da hun var omkring et halvt år trilled hun ned fra sofaen, og senere hen mellem et halv og et helt år faldt ud ned fra vores seng. den ene af gangene vågnede vi ved at hun sad og klappede i hænderne og hyggede sig rigtig meget. der har lagt noget vaske tøj fra dagen før på gulvet som hun var landet i og så sad hun bare der

der er intet sket og der er mange der har prøvet det. men ja vær opmærksom på ham det jo altid en god ting at være.

Anmeld

16. maj 2011

henh01

linselouise skriver:

Det er også sket for min dreng, og sikkert også naboens

Og jeg er sikker på at din søn er helt okay. Når det så er sagt så vænner man sig ALDRIG til at de små vil få knubs når de bliver ældre. Som jeg sagde til vuggestuen idag " det er fint nok de får knubs jeg vil bare IKKE se på det "

Nej det gør ondt i ens hjerte når de slår sig..

Efter at have fået det lidt på afstand er jeg også meget mere rolig.. I bagklogensskab kan jeg godt se at jeg jo godt lige kunne have taget de skide tallerkener op i skabet når han sov, men han lå så fint midt i hendes dobbelt seng og det tog max 1 min og bang..

Han har åbentbart lært at rulle Det må være dagens positive faktum.

Anmeld

16. maj 2011

Bare mig..

Min datter faldt også ned da hun var omkring de 6 mdr og hende skete der ikke noget med.. Men nøjh hvor var jeg ked bagefter.. Helt vildt.. ringede rundt til mange forskellige mennesker for at hører om deres havde gjort det samme.. Og desværre, ja, så havde mange af deres også gjort det..

Min datter er efterfølgende faldet ned 4 ganger vil jeg tro.. - altså af min seng, og har det lige dårligt over det hver gang! Har nu skubbet min seng ind til væggen så kun fodenden er fri, men næææh nej, så tager hun da bare springet fra fodenden..

Den anden dag var hun åbenbart kommet imellem væggen og sengen, så da jeg hører et bump, og vågner for at se, kan jeg kun se hende fødder stikke op.. Blev herre bange, men da hun er taget op og trøstet og faldet i søvn igen, kunne jeg sgu ikke lade være med at grine lidt.. For jeg vågnede, og kunne kun se fødderne så hun stod jo nærmest på hovedet

op med humøret. det sker for de fleste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.