ÅH min lille baby på et halvt år faldt i dag ned fra sengen og bankede hovedet ned i gulvet..
efter episoden er jeg simpelthen blevet så mange for at der skal ske min lille baby noget.. Tænk nu hvis - tanker flyver rundt i hovedet på mig og min dårlige samvittighed overflyder mit sind..
Jeg er bare så ked af det..
Ringede til vagtlægen der sagde at jeg bare skulle tjekke for vejrtrækning i løbet af natten og at der ikke som sådan var noget at frygte.. Men hvad nu hvis............
Øv..... mit hjerte bløder.. Føler mig som en elendig mor der ikke kan passe på mit barn..
Okay, det her er sgu lidt underligt - du og jeg har flere gange været meget enige om en hel masse ting........og så skriver du lige det her......i dag faldt min datter ned fra sengen og slog hovedet, - bare lige for en sikkerheds skyld ringede jeg til vagtlægen, og fik besked på at vække hende omkring kl. 22 for at tjekke bevidsthedsniveau, hvis der ikke er noget at bemærke, så kan hun lægges til at sove igen, og så var det dét.
Jeg har dog slet ikke de samme tanker som dig, for jeg har et ældre barn, hvor vi oplevede det samme, og hun er da helt normal i dag, dengang havde jeg dog en pæn overreaktion, men min mand tog hende bare op og trøstede, og så legede hun videre, så erfaringen gør nok også noget.
Tænk på, at du ikke ligefrem har opfundet den dybe tallerken med din søns fald, jeg tror, at flertallet har oplevet noget lignende
Anmeld