Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Astasmor skriver: årh det er da bare super godt at det har hjulpet så.
årh det er da bare super godt at det har hjulpet så.
Ja det er virkelig dejligt at det har hjulpet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Ja det er virkelig dejligt at det har hjulpet...
Astasmor skriver: det er vel også nemmere for jer at forstå hvad hun vil og ber om.
det er vel også nemmere for jer at forstå hvad hun vil og ber om.
Meget nemmere... Dog er hun begyndt at snakke meget med tungen ud af munden...
MoarJ skriver: Meget nemmere... Dog er hun begyndt at snakke meget med tungen ud af munden...
Astasmor skriver: ja okay det kommer vel med tiden at hun lære hun ikk skal snakke med tungen ud af munden jo
ja okay det kommer vel med tiden at hun lære hun ikk skal snakke med tungen ud af munden jo
Ja mon ikke... Tror det er fordi når hun siger bad, så ryger tungen ud...
MoarJ skriver: Det går godt nok stærkt nu må jeg indrømme med vokseriet... Tiden er bare ikke helt med... Vægten siger + 14 kg - Det går dælme stærkt, jeg når og tage mere end 18 kg på.. Tog jeg på da jeg ventede Julie... Vi kan nu se sparkene udenpå maven...
Det går godt nok stærkt nu må jeg indrømme med vokseriet... Tiden er bare ikke helt med...
Vægten siger + 14 kg - Det går dælme stærkt, jeg når og tage mere end 18 kg på.. Tog jeg på da jeg ventede Julie...
Vi kan nu se sparkene udenpå maven...
såååå fin mave
Det kan godt ske det går stærkt, men det er en virkelig flot mave du render rundt med!
sweet skriver: såååå fin mave
Taak søde...
Secrets skriver: Det kan godt ske det går stærkt, men det er en virkelig flot mave du render rundt med!
Tak skal du have....
MoarJ skriver: Ja mon ikke... Tror det er fordi når hun siger bad, så ryger tungen ud...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128