Besøg hos DP´en :-) hun er SÅ sød...! (+billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

K&S

Vi var på besøg hos Antons kommende dagplejemor i torsdag. Jeg var meget spændt og meget nervøs, det er jo ens guld, der lige pludselig skal passes af en anden

Men hun var simpelthen SÅ sød og imødekommende, hun havde lige haft 25 års jubilæum, men virkede stadig som om, at hun gik MEGET op i sit arbejde. Hun bor 5 min. gang fra os  og hun har et skønt hus med en stor og dejlig have

Anton var meget tryg ved hende, hun fik både smil og grin med det samme og Anton ville meget gerne sidde hos hende - selv da Søren og jeg gik en tur rundt i huset, sad han bare og hyggede hos Gitte (som hun hedder) 

Ih, jeg er SÅ lettet og glad og nu glæder jeg mig rigtig meget til at Anton skal starte den 7. juni

Og bonus - hun har sove-barnevogne stående til alle hendes børn, så vi behøver ikke ud og investere i en ekstra barnevogn lige nu. Vi skal selvfølgelig have en til altanen herhjemme på et tidspunkt, men han kan stadig ligge i kombi´en  han er jo en lille skid

Det vil så også betyde, at vi kan cykle derned hver dag  jeg har nemlig lige fået min cykel tilbage med cykelsæde monteret og Anton har fået den sødeste cykelhjem med krokodiller af hans onkel  så det er perfekt...!

I får da også lige et par billeder af min skønne dreng

1 - på besøg i mormor og morfars have 

2 - jeg er så glad hele tiden  

3 - baby in a box

4+5 - jeg prøver lige min cykelhjem og det er SÅ sjovt...!

Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Sildefisk

Dejligt! er selv både mor og pædagog- så ved hvordan det er at være på begge sider af døren

Anmeld

16. maj 2011

roenlund

hvor er det bare skønt aat i har fået en DP somvirker dejlig.

Skønne billeder af en dejlig dreng

Anmeld

16. maj 2011

K&S

myr81 skriver:

Dejligt! er selv både mor og pædagog- så ved hvordan det er at være på begge sider af døren

Jeg var også meget lettet og glad, da vi gik derfra  og tør trygt overlade hende min "lille" guldklump

Anmeld

16. maj 2011

Vial

K&S skriver:

Vi var på besøg hos Antons kommende dagplejemor i torsdag. Jeg var meget spændt og meget nervøs, det er jo ens guld, der lige pludselig skal passes af en anden

Men hun var simpelthen SÅ sød og imødekommende, hun havde lige haft 25 års jubilæum, men virkede stadig som om, at hun gik MEGET op i sit arbejde. Hun bor 5 min. gang fra os  og hun har et skønt hus med en stor og dejlig have

Anton var meget tryg ved hende, hun fik både smil og grin med det samme og Anton ville meget gerne sidde hos hende - selv da Søren og jeg gik en tur rundt i huset, sad han bare og hyggede hos Gitte (som hun hedder) 

Ih, jeg er SÅ lettet og glad og nu glæder jeg mig rigtig meget til at Anton skal starte den 7. juni

Og bonus - hun har sove-barnevogne stående til alle hendes børn, så vi behøver ikke ud og investere i en ekstra barnevogn lige nu. Vi skal selvfølgelig have en til altanen herhjemme på et tidspunkt, men han kan stadig ligge i kombi´en  han er jo en lille skid

Det vil så også betyde, at vi kan cykle derned hver dag  jeg har nemlig lige fået min cykel tilbage med cykelsæde monteret og Anton har fået den sødeste cykelhjem med krokodiller af hans onkel  så det er perfekt...!

I får da også lige et par billeder af min skønne dreng

1 - på besøg i mormor og morfars have 

2 - jeg er så glad hele tiden  

3 - baby in a box

4+5 - jeg prøver lige min cykelhjem og det er SÅ sjovt...!

Katja

Hvor lyder det dejligt. Sådan oplevede jeg også vores dp'er. Hun har dog "kun" 14 års erfaring og bor 15 min herfra.. hehe.

Skønne skønne billeder. Fantastisk det i kassen. Haha.

Anmeld

16. maj 2011

K&S

roenlund skriver:

hvor er det bare skønt aat i har fået en DP somvirker dejlig.

Skønne billeder af en dejlig dreng

Tak, jeg er også selv meget glad  og tusind tak for de dejlige ord om min lille stolthed

Anmeld

16. maj 2011

K&S

KaMa skriver:

Hvor lyder det dejligt. Sådan oplevede jeg også vores dp'er. Hun har dog "kun" 14 års erfaring og bor 15 min herfra.. hehe.

Skønne skønne billeder. Fantastisk det i kassen. Haha.

Armen, så er hun jo "ny" i faget  men skønt at det var en god oplevelse...! Hvornår skal dine små banditter starte?

Og tusind tak, jeg synes også selv, det blev super godt i kassen

Anmeld

16. maj 2011

Mai-pigen

Dejlig dreng....

Anmeld

16. maj 2011

Vial

K&S skriver:

Armen, så er hun jo "ny" i faget  men skønt at det var en god oplevelse...! Hvornår skal dine små banditter starte?

Og tusind tak, jeg synes også selv, det blev super godt i kassen

Mine starter 1/6. GLÆDER MIG!!!! Dvs. hun er pt. sygemeldt pga dødsfald i familien - håber hun når at blive klar til om 2 uger. Ellers så er jeg lidt på den. Har virkelig brug for aflastning nu.

Anmeld

16. maj 2011

Anne85

Ej hvor skønt.... og hvor sjovt: vi var også til opstartsmøde i torsdags og Nynne skal starte d. 6. juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.