Vi var på besøg hos Antons kommende dagplejemor i torsdag. Jeg var meget spændt og meget nervøs, det er jo ens guld, der lige pludselig skal passes af en anden 
Men hun var simpelthen SÅ sød og imødekommende, hun havde lige haft 25 års jubilæum, men virkede stadig som om, at hun gik MEGET op i sit arbejde. Hun bor 5 min. gang fra os
og hun har et skønt hus med en stor og dejlig have 
Anton var meget tryg ved hende, hun fik både smil og grin med det samme og Anton ville meget gerne sidde hos hende - selv da Søren og jeg gik en tur rundt i huset, sad han bare og hyggede hos Gitte (som hun hedder) 
Ih, jeg er SÅ lettet og glad og nu glæder jeg mig rigtig meget til at Anton skal starte den 7. juni 
Og bonus - hun har sove-barnevogne stående til alle hendes børn, så vi behøver ikke ud og investere i en ekstra barnevogn lige nu. Vi skal selvfølgelig have en til altanen herhjemme på et tidspunkt, men han kan stadig ligge i kombi´en 

han er jo en lille skid 
Det vil så også betyde, at vi kan cykle derned hver dag
jeg har nemlig lige fået min cykel tilbage med cykelsæde monteret og Anton har fået den sødeste cykelhjem med krokodiller af hans onkel
så det er perfekt...!
I får da også lige et par billeder af min skønne dreng 

1 - på besøg i mormor og morfars have 
2 - jeg er så glad hele tiden
3 - baby in a box 
4+5 - jeg prøver lige min cykelhjem og det er SÅ sjovt...!
Katja
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld