Hvor jeg dog afskyr ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Thalia

Søde damer kom gerne med alle jeres god råd.

For hvert barn jeg har født er jeg blevet mere og mere i stand til at mærke min cyklus. Min ægløsning er mildest talt mere smertefuld end veer, så få dage hver måned sukker jeg efter at blive gravid igen, udelukkende for at slippe for det skidt

Panodil og ipren har indtil videre ikke kunne tage smerterne, jeg har også prøvet med varme risposer, men der er bare ikke rigtigt noget der virker.

Min læge henviste mig til gynækolog, som konstaterede at jeg har PCO, men da jeg jo i den grad har ægløsning regelmæssigt, og jeg ikke har nogen problemer med at blive gravid, vil man ikke behandle det.

Det eneste jeg selv har bemærket, er at smerterne bliver betydeligt værre hvis jeg op til æl har været meget stresset på arbejde eller hjemme, eller haft for mange tanker at tumle med. Så er det næsten stensikkert at min krop står helt af når æl indtræder. Første gang det var galt på den måde endte jeg ved vagtlægen fordi jeg frygtede at min spiral var ved at perforere min livmoder.

Men er jeg virkeligt den eneste der døjer så meget med smertefuld æl? Og hvis ikke, hvad gør i andre så for at komme igennem?

/Thalia *som igen denne måned er sygemeldt fordi jeg ikke kan sidde op*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

baby012

Der er åbenbar mange der har det sådan  

http://dindebat.dk/generelt-om-foraeldre/625450-smertefulde-aeglosninger.html

til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.