igangsættelse 1 fødsel = igangsættelse 2 fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Melbek

viste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften..

Jeg vil bare høre jer, der er blevet sat igang ved første fødsel, om i også er blevet sat igang ved anden fødsel, eller gik den selv igang?

Jeg har et stort ønske om, at jeg selv går i gang denne gang. Men er det et opnåeligt ønske, eller kan jeg forberede mig på endnu en igangsættelse?

Håber nogen vil dele erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

maj2011

Melbek skriver:

viste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften..

Jeg vil bare høre jer, der er blevet sat igang ved første fødsel, om i også er blevet sat igang ved anden fødsel, eller gik den selv igang?

Jeg har et stort ønske om, at jeg selv går i gang denne gang. Men er det et opnåeligt ønske, eller kan jeg forberede mig på endnu en igangsættelse?

Håber nogen vil dele erfaringer

hej hej

jeg blev sat igang 5 dage før ved fødsel nr.1, men ved fødsel nr.2 fik jeg veer 2 dage før termin, og jeg skal da være ærlig at sige, at jeg syntes fødsel nr 2 var mega meget bedre end nr. 1. nr 2 kom til verden på en helt anden naturlig måde, tror ikke nr. 1 var parat.

kan da kun anbefale at man venter :-)

klem majbrit

Anmeld

17. maj 2011

Melbek

maj2011 skriver:

hej hej

jeg blev sat igang 5 dage før ved fødsel nr.1, men ved fødsel nr.2 fik jeg veer 2 dage før termin, og jeg skal da være ærlig at sige, at jeg syntes fødsel nr 2 var mega meget bedre end nr. 1. nr 2 kom til verden på en helt anden naturlig måde, tror ikke nr. 1 var parat.

kan da kun anbefale at man venter :-)

klem majbrit

Tak for svar

Jeg håber også jeg selv kan gå igang denne gang, da jeg gerne selv vil arbejde med veerne og "hygge" mig med dem hjemme..

Ved selvfølgelig at ingen fødsler er ens, men om man kunne forvente noget?..

Jeg blev sat igang sidst 41+0 pga. sukkersyge og har sikkert også sukkersyge i denne. Jeg håber bare jeg kan gå igang selv denne gang.

Dejligt du så selv gik igang 2 gang

Anmeld

17. maj 2011

MariaMus

Hej

Jeg blev sat i gang med nr. 1 14 dage over termin, med nr. 2 gik jeg selv i gang 9 dage over termin. Første gang blev jeg sat i gang torsdag morgen kl. 10.00, og fik hurtig menstrautionslignende smerter, som gik over til veer. Natten mellem torsdag og fredag kl. 02.00 blev Magnus født. Denne gang fik jeg veer fredag kl. 18.00, tog på hospitalet kl. 22.00, fik morfin om natten så jeg kunne sove lidt, fik presseveer kl. 11.00 lørdag formiddag og kl. 11.18 blev hun født

Begge fødsler mindede meget om hinanden, troede at det ville være nemmere anden gang, men jeg blev klogere...

Anmeld

17. maj 2011

Melbek

MariaMus skriver:

Hej

Jeg blev sat i gang med nr. 1 14 dage over termin, med nr. 2 gik jeg selv i gang 9 dage over termin. Første gang blev jeg sat i gang torsdag morgen kl. 10.00, og fik hurtig menstrautionslignende smerter, som gik over til veer. Natten mellem torsdag og fredag kl. 02.00 blev Magnus født. Denne gang fik jeg veer fredag kl. 18.00, tog på hospitalet kl. 22.00, fik morfin om natten så jeg kunne sove lidt, fik presseveer kl. 11.00 lørdag formiddag og kl. 11.18 blev hun født

Begge fødsler mindede meget om hinanden, troede at det ville være nemmere anden gang, men jeg blev klogere...

tja.. lyder til, man ikke skal regne med noget. Gør jeg nu heller ikke. Men dejligt at høre, at nogen selv kan 2. gang

Tak for svar

Anmeld

18. maj 2011

lykkekevin

jeg er ikke sat igang men er gået over tid med begge mine med nr to født jeg dagen før jeg skulle have været til samtale om igangsættelse han ville selv bestemme hvornår han skulle ud og kom med lynets fart 2 timer 5 min efter første vee

Anmeld

18. maj 2011

Nalle

Første gang blev jeg sat igang i uge 38, pga for lidt fostervand.

Anden gang skulle jeg være sat i gang af samme årsag, på termins datoen, hvis der ikke skete noget, men fødte 39+2

Anmeld

18. maj 2011

Troldepussen

Altså min tidligere svigerinde har 4 børn, og hun er blevet sat i gang alle 4 gange, 2 uger over tid.... Men det var vist nok noget med at hendes krop ikke producere det stof der sætter fødslen igang.

Anmeld

18. maj 2011

Melbek

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.