felix update! med masser af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

karina pigen

puhaaa mor her synes tiden går alt for stærkt!!!

I lørdag blev Felix 4 mdr.. ALLEREDE!!!

Dagene er bare hurtigt, vi hygger rigtig hjemme, går ture, svømmer, og leger og synger en masse sange.  han er begyndt at tag legetøjet selv nu ig vil så gerne frem ad. ik alt det der ligge stille og nej han snakker og smælder ud.. så dejligt at høre og han griner og smiler bare hele tiden.. total charmetrold.

felic har vist fået så stort et sovehjerte som hans forældre. han sover meget, man får helt lyst til at vække ham til tider.

Idag fik han så grød for første gang..hehe udover det hele va det men skønt. vi grinte og hygge omkring det. jeg havde valgt risgrøden da jeg fik af vide den tit komme nemmeste ned.. så det gjorde vi.. MUUMS.

vi er begyndt til svømming og det er bare lykken, han ELSKER det. det kan varmt anbefaldes.

mor er blevet tyk så er gået igang med kur igen. tabte min graviditets vægt hurtigt men det er åbenbart  usundt at være på barsel så har fandme taget det hele på iegn uden baby i maven!! SÅ SKIDT!!!

lige lidt billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

piadas

Vildt at vi efterhånden er begyndt på grød herinde!! (Jeg venter dog lidt endnu, for hun viser ingen tegn på at mangle noget endnu)

Tænk sig at det er lidt over 4 måneder siden, du som en af de første var vildt utålmodig over manglende fødselOg se ham nu - han er jo ved at blive en lille dreng i stedet for baby!

Med hensyn til vægten så er vi i samme båd. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lukke munden... Øv, altså - hvor svært kan det være?!!!

Men lille Felix altså - han er bare dejlig!

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

piadas skriver:

Vildt at vi efterhånden er begyndt på grød herinde!! (Jeg venter dog lidt endnu, for hun viser ingen tegn på at mangle noget endnu)

Tænk sig at det er lidt over 4 måneder siden, du som en af de første var vildt utålmodig over manglende fødselOg se ham nu - han er jo ved at blive en lille dreng i stedet for baby!

Med hensyn til vægten så er vi i samme båd. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lukke munden... Øv, altså - hvor svært kan det være?!!!

jeg er bare begyndt at præsentere ham for det!!! han spiser godt  normalt.. 4-5 flaske i døgnet a 235 ml pr flaske!! så han mangler intet den "lille"..

men det er mere det med at vænne han til at spise med ske.. og så kunnejeg ik lige lade vær.. hehehe.. hold op han blev ur over det ik lige går så hurtigt som flaske.. men han sover sgu stadig så det har lagt sig tungt.

skal multebær og jeg ik komme over og se jer snart!!! DU SKAL VÆRE DER!!

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

piadas skriver:

og vil gerne ha nummer 2 nu!!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Haha, det første jeg tænkte var "Jeg har da ikke lavet en ny update om Felix...?!" Tihi, ammehjerne big time!

Hvor er han lækker Karina, han ser så mild og glad ud! Jeg synes det er en fantastisk ide at I kommer til Jylland!! 

Anmeld

16. maj 2011

piadas

karina pigen skriver:

jeg er bare begyndt at præsentere ham for det!!! han spiser godt  normalt.. 4-5 flaske i døgnet a 235 ml pr flaske!! så han mangler intet den "lille"..

men det er mere det med at vænne han til at spise med ske.. og så kunnejeg ik lige lade vær.. hehehe.. hold op han blev ur over det ik lige går så hurtigt som flaske.. men han sover sgu stadig så det har lagt sig tungt.

skal multebær og jeg ik komme over og se jer snart!!! DU SKAL VÆRE DER!!

Jo, kom endelig!

Det kunne være fedt, hvis alle jer sjællændere også kom - men der er sgu langt til Kolding, hvis det bliver der, synes jeg!

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Haha, det første jeg tænkte var "Jeg har da ikke lavet en ny update om Felix...?!" Tihi, ammehjerne big time!

Hvor er han lækker Karina, han ser så mild og glad ud! Jeg synes det er en fantastisk ide at I kommer til Jylland!! 

jeg troede faktisk at jeg havde fundet et navn inden andte fra mødregruppen her havde. meen nej neeeej så kommer du bare og nupper felix!!!! . din bandit!!

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

piadas skriver:

Jo, kom endelig!

Det kunne være fedt, hvis alle jer sjællændere også kom - men der er sgu langt til Kolding, hvis det bliver der, synes jeg!

så længe det ik er alborg!!! århus er fint for mig!!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

karina pigen skriver:

jeg troede faktisk at jeg havde fundet et navn inden andte fra mødregruppen her havde. meen nej neeeej så kommer du bare og nupper felix!!!! . din bandit!!

Hehe jeg vidste godt I havde valgt Felix, fordi du sagde noget om navnedag på et tidspunkt. Men der havde vi også besluttet os, og det er åbenbart bare søde, lækre drenge der skal hedde sådan!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Jo, kom endelig!

Vi må kunne finde noget "midt imellem" så det kan lade sig gøre for alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.