Jeg var hos frisøren i torsdags. Lige da jeg skulle til at betale gik vandet. Jeg løb op på hendes toilet, hvor vandet bare løb ud af mig. Jeg måtte tage et håndklæde mellem benene og ringe efter min mand.
Vi kørte på Herlev og fik kørt ve-strimmel og hjertelyd, men da veerne ikke var regelmæssige endnu, blev vi sendt hjem igen. Jeg fik en tid fredag morgen kl 9.00 hvor jeg ville blive sat igang, hvis der ikke skete noget af sig selv I løbet af natten.
Natten til fredag kom veerne med ca 8-10 minutters mellemrum, men det lykkedes mig at få sovet lidt mellem veerne.
Kl 6 om morgenen begyndte de med 3 minutters mellemrum og var virkelig kraftige, så vi ringede efter en ambulance.
Lige omkring kl. 8:00 ankom vi til Herlev Hospital. De havde ikke tid til mig, så ville sende mig videre til Hvidovre. Inden de sendte mig videre måtte en jordemoder lige undersøge mig. Min livmoderhals var væk og jeg havde åbnet mig 10 cm, så jeg blev i stedet kørt ind i et undersøgelsesrum i fødemodtagelsen...
Det tog ca. 1,5 time fra jeg kom ind i fødemodtagelsen til lille Jasmin var ude.
Jeg havde planlagt, at jeg enten ville føde i vand eller skulle have en epidural, men da jeg allerede var fuldt åben, kunne de ikke nå at give mig noget, så måtte føde the natural way!! Avs.. Fra pressetrængen begyndte tog det max 30 minutter før hun lå ude på min mave J
Kl. 9:34 kom vores prinsesse til verden. Hun vejede 2730 og var 48 lang.
Jeg fik kun lidt overfladiske hudafskrabninger på skamlæberne, så skulle ikke syes eller noget.
Min svigermor filmed lidt under forløbet, så glæder mig til at se det hele 
3 timers tid senere blev vi kørt op på barselsgangen, hvorfra vi allerede blev udskreve 24 timer senere…