Amme-bh'er..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Sitrani

Hej hej

Har lige et spørgsmål mere....

Hvad gjorde I mht. amme-bh'er..??

Købte I først én efter I havde født, og mælken var løbet rigtigt til, eller?

Jeg har selv en meget stor barm, og ved jo ikke hvordan mine bryster bliver, når der løber mælk til..... så umiddelbart er det vel dumt at købe én inden man har født..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

A&F

STN skriver:

Hej hej

Har lige et spørgsmål mere....

Hvad gjorde I mht. amme-bh'er..??

Købte I først én efter I havde født, og mælken var løbet rigtigt til, eller?

Jeg har selv en meget stor barm, og ved jo ikke hvordan mine bryster bliver, når der løber mælk til..... så umiddelbart er det vel dumt at købe én inden man har født..?

Jeg opper den lige, da jeg også er interesseret i svaret

Anmeld

16. maj 2011

Topp

jeg havde fået en med noget tøj jeg havde købt - den passer perfekt - så den bliver flittigt brugt - de timer den bliver vasket og tørret går jeg med alm BH

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Jeg har været igennem et par forskellige, både før og efter fødslen... Jeg kan bedst lide den fra Bilka, uden bøjler og syninger. Den holder ikke barmen så pænt, men komforten er fantastisk. Jeg tror jeg burde have et nummer større, men den sidder rart, så det er jo fint nok!

Anmeld

16. maj 2011

lukasmor

Der løb mælk fra mine bryster langt før jeg fødte så der købte jeg min første ammebh

Anmeld

16. maj 2011

Bavianis

Lukasmor skriver:

Der løb mælk fra mine bryster langt før jeg fødte så der købte jeg min første ammebh

Kunne du så passe den da mælken løb til? Jeg tænker nemlig at jeg godt kunne tænke mig en inden jeg skal til at bruge den...

Anmeld

16. maj 2011

lukasmor

Bavianis skriver:

Kunne du så passe den da mælken løb til? Jeg tænker nemlig at jeg godt kunne tænke mig en inden jeg skal til at bruge den...

Jeg havde i forvejen en stor barm og det eneste der skete var at bhen blev fyldt bedre ud, kunne sagtens være i den selvom jeg blev fyldt godt op da amningen kom ordenligt i gang.. Tror det er fælles for ammebher at de har en ekstra bred strop og det hjalp også meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.