Mødre grupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2008

stine_olesen

Hej Tøser

Det der med mødre grupper hvordan kommer man ind i det og hvornår starter de egentlig???
Jeg bor selv i stubbekøbing og skal føde på CNF sidst i januar, og kom til at tænke på at det kunne være sjovt at finde ud af om der er nogen mødre grupper til den tid..
En anden ting er baby svømning når den tid nu kommer skal man melde sig på hold eller hva, nogen der ved noget om det ???

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

schastineoglucaz

din sundhedsplejerske spørger dig første gang hun er på besøg om du vil i mødregruppe og så skriver hun dig på en liste. når der så er et hvis antal mødre på listen får man brev hvor der står nogle datoer hvor der er mødregruppe. sådan foregik det ihvertfald da jeg fødte her i marts. man mødes ca. 3 gange i mødregruppen, sammen med sundhedsplejersken, og hvis man så vil fortsætte skal man selv aftale det.
håber du fik lidt svar på dit spørgsmål

Anmeld

16. november 2008

stine_olesen

super tak for hjælpen 60.png

Anmeld

24. december 2009

Gittemor09

omkring babysvømning... skal selv starte med min datter efter nytår... og jeg har fået afvide at man bare skal prøve at ringe til de nærmeste svømmehaller og spørge sig frem om de har babysvømning.. det er der mange der har..!!

jeg skal selv have fat i dem i maribo..!!

Anmeld

29. december 2009

LISBETH:-)

stine_olesen skriver:

Hej Tøser

Det der med mødre grupper hvordan kommer man ind i det og hvornår starter de egentlig???
Jeg bor selv i stubbekøbing og skal føde på CNF sidst i januar, og kom til at tænke på at det kunne være sjovt at finde ud af om der er nogen mødre grupper til den tid..
En anden ting er baby svømning når den tid nu kommer skal man melde sig på hold eller hva, nogen der ved noget om det ???

Knus Stine

I Nr. Alslev skal man bare møde op til babysvømning

I Nykøbing F. skal man tilmeldes et hold. Det bliver man ved at kontakte svømmehallen.

Personligt synes jeg at det i Nykøbing F. er bedst, vandet er varmere og babyfaciliteterne er bedre:-)

Held og lykke

Lisbeth - mor til Amalie der elskede baby svømning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.