Beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Har langt om længe taget en beslutning. Jeg har længe været SÅÅÅ træt af mit arbejde, synes min chef er forfærdelig, hader arbejdstiderne (er i butik), føler slet ikke jeg har nok tid sammen med min familie, synes stedet er blevet til  en værre hønsegård OSV.

Så nu har jeg taget beslutningen, jeg har været inde hos chefen og sørme om jeg ikke har sagt mit job op, meldt mig ind på VUC og kan nu fra august kalde mig selv for studerende  Og jeg glæder mig, kan mærke helt nede i maven at det er den rigtige beslutning for mig

Har tit tænkt på at blive kontoruddannet og nu gør jeg det. Jeg vil ikke sidde om 50 år og tænkte gad vide om jeg kunne være blevet til noget andet, så hellere sidde om 50 år og fortælle til mine børn at jeg turde tage chancen.

ville ingenting med det, skulle blot af med lidt lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Julemusen

Synes det er MEGA flot at du tør tage den chance!!!!! 

MIn søster gjorde det nemlig ikke og fortyrder det nu, hvor hun ikke har muligheden længere. Er synd ikke at være glad for sit arbejde på den ene eller anden måde! 

Held og lykke med det hele!!! 

Anmeld

16. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Har langt om længe taget en beslutning. Jeg har længe været SÅÅÅ træt af mit arbejde, synes min chef er forfærdelig, hader arbejdstiderne (er i butik), føler slet ikke jeg har nok tid sammen med min familie, synes stedet er blevet til  en værre hønsegård OSV.

Så nu har jeg taget beslutningen, jeg har været inde hos chefen og sørme om jeg ikke har sagt mit job op, meldt mig ind på VUC og kan nu fra august kalde mig selv for studerende  Og jeg glæder mig, kan mærke helt nede i maven at det er den rigtige beslutning for mig

Har tit tænkt på at blive kontoruddannet og nu gør jeg det. Jeg vil ikke sidde om 50 år og tænkte gad vide om jeg kunne være blevet til noget andet, så hellere sidde om 50 år og fortælle til mine børn at jeg turde tage chancen.

ville ingenting med det, skulle blot af med lidt lykke

Dejligt, til lykke med beslutnigen.

Jeg magtede virkelig heller ikke at arbejde i butik, når man har børn. Det er virkelig skod arbejdstider.

Jeg gik også bevidst efter et job hvor jeg kunne få en normal arbejdsuge, med 8-16 job. Eller medmulighed for deltid.

Så det blev også kontor.

Pøj pøj med uddanelsen, det er dejligt når man kan mærke man har taget det helt rigtige beslutning

*Camilla 20+5

Anmeld

16. maj 2011

.....

Hvor er det dejligt at du turde at tage den beslutning . Man skal have det bedst muligt med det man laver jo, og kan sagtens forstå at du gerne vil have mere tid med din familie

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Synes det er MEGA flot at du tør tage den chance!!!!! 

MIn søster gjorde det nemlig ikke og fortyrder det nu, hvor hun ikke har muligheden længere. Er synd ikke at være glad for sit arbejde på den ene eller anden måde! 

Held og lykke med det hele!!! 

1000 tak er også HELT sikker på at det er den rigtige beslutning

Var begyndt at mærke på mig selv at arbejdet gik mig så meget på at min energi var helt nede på 0 når jeg kom hjem, og sådan skal min hverdag ikke være. så nu skulle der andre boller på suppen

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Dejligt, til lykke med beslutnigen.

Jeg magtede virkelig heller ikke at arbejde i butik, når man har børn. Det er virkelig skod arbejdstider.

Jeg gik også bevidst efter et job hvor jeg kunne få en normal arbejdsuge, med 8-16 job. Eller medmulighed for deltid.

Så det blev også kontor.

Pøj pøj med uddanelsen, det er dejligt når man kan mærke man har taget det helt rigtige beslutning

*Camilla 20+5

Nej følte jo at man var/er helt drænet for energi når man har fri, og så alle de weekender har jo kun 1 lørdagsfri om måneden. Nej sådan skal det altså ikke være mere, nu vil jeg ha tid sammen med min mand og datter, så  alt hva jeg kan for at jeg kan finde en elevplads bagefter

Og 1000 tak

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Hvor er det dejligt at du turde at tage den beslutning . Man skal have det bedst muligt med det man laver jo, og kan sagtens forstå at du gerne vil have mere tid med din familie

Ja, og jeg glæder mig ihverfald til at få alt den tid jeg kan sammen med dem

Anmeld

16. maj 2011

.....

Anonym skriver:

Ja, og jeg glæder mig ihverfald til at få alt den tid jeg kan sammen med dem

Det kan jeg hvertfald godt forstå

Anmeld

16. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Nej følte jo at man var/er helt drænet for energi når man har fri, og så alle de weekender har jo kun 1 lørdagsfri om måneden. Nej sådan skal det altså ikke være mere, nu vil jeg ha tid sammen med min mand og datter, så  alt hva jeg kan for at jeg kan finde en elevplads bagefter

Og 1000 tak

Jeg tænker også at nu hvor lukkeloven helt bliver afskaffet her i det nye år, så tænk på hvor meget de butiksansatte skal arbejde.

Og ja, 1 lørdag fri på en måned, det orkede jeg virkelig heller ikke.

*Camilla

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jeg tænker også at nu hvor lukkeloven helt bliver afskaffet her i det nye år, så tænk på hvor meget de butiksansatte skal arbejde.

Og ja, 1 lørdag fri på en måned, det orkede jeg virkelig heller ikke.

*Camilla

Nej det er vildt, og det er jo ikke ligefrem fordi man bliver rig af at arbejde i butik

Hvis min datter engang beslutter sig for at tage en salgsassistent udd, vil jeg da også lige bede hende om at tænke sig om en ekstra gang inden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.