hmm Møde i jylland??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

karina pigen

hej yall.

multebær og jeg har snakket om at vi gerne ville møde jer tossede jyder... så vi tænkte da om vi ik kunne hitte ud af noget i juni/ juli.. så kommer vi nemlig gerne....

nogen der lyster til det!!!!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

AnneBJ

karina pigen skriver:

hej yall.

multebær og jeg har snakket om at vi gerne ville møde jer tossede jyder... så vi tænkte da om vi ik kunne hitte ud af noget i juni/ juli.. så kommer vi nemlig gerne....

nogen der lyster til det!!!!??

Fedest! Men vil I køre/tage tog, eller flyve? For vi kunne jo mødes "længere" nede i Jylland, end Århus, for det tilfælde at I skal køre?

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

AnneBJ skriver:

Fedest! Men vil I køre/tage tog, eller flyve? For vi kunne jo mødes "længere" nede i Jylland, end Århus, for det tilfælde at I skal køre?

tror det bliver med toget så vi kan have barnevogen med.. og jo korteere i tog jo bedre!! op eller ned har jeg ik forstand på!!!!

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

karina pigen skriver:

tror det bliver med toget så vi kan have barnevogen med.. og jo korteere i tog jo bedre!! op eller ned har jeg ik forstand på!!!!

Ja selvfølgelig!

Altså så vil jeg lige slå et slag for legeparken i Kolding! Det er gratis, gåafstand fra banegård, tæt på byen (hvis vi skal på cafe eller noget) mulighed for at medbringe madpakke og sidde på græsset og sludre.

Anmeld

16. maj 2011

Angelspot

Ja legeparken i Kolding er en god ide. Ellers er der også Madbyparken i Fredericia, der er de samme muligheder og også lidt aktiviteter for de lidt større børn, hvis nogen har dem med...

Anmeld

16. maj 2011

AnneBJ

Men som pia skriver i en andne tråd, kan ejg godt se der er langt til både Kolding og Fredericia.. Jeg synes også bare der er langt til Århus for sjællænderne.. Måske lidt længere oppe i Jylland, hvor der stadig er banegård, cafe osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.