Endnu en scanning... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

Mange tak...  det er skønt, de stadigvæk har det godt og er drenge...

Hihi... Ja den ville være helt gal hvis deres tapper pludselig var væk Drengebebser er jo skønne Og så er du så heldig ta få 2 af slagsen

Så må vi se om den ene får slået en koldbøtte, så de kan komme ud af den rigtige exit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Frøken J.

RIgtig dejligt med en update! Det må være skønt at se dem så ofte, de små banditter!

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jaah vi skal bare være glade for at der er to bebser.. så vi ikk kun kommer til to scanninger...

Fatter SLET ikke man kan nøjes med to, jamen altså. Jeg elsker mine 6-8 og ville ønske dine 10-14. Men mere vil have mere...

Anmeld

16. maj 2011

Ka+Ma=Be

Baby-støv skriver:

Så rundede jeg 19+0... Er halvvejs...

juhhuuuu...

Vi var til gennemscanning og MD igen.....

Alt var helt perfekt... hjerterne og hjernerne så fine ud. nyrer og blære var fiiine....  Det er bare skønt, at komme hjem med sådan et svar...

Vi venter stadigvæk to drenge, vi fik set begge tapper og punge...

De har begge vendt sig så de ligger en rumpen nedad...

Nu skal vi bare til ekstra hjerte scanning d 30...

Det er skønt, at se dem hver 14. dag... De vokser godt nok hurtigt...

Hvor dejligt at høre!  Så heldigt at du får dine små drenge at se så ofte! hehe.

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Happiness skriver:

Hihi... Ja den ville være helt gal hvis deres tapper pludselig var væk Drengebebser er jo skønne Og så er du så heldig ta få 2 af slagsen

Så må vi se om den ene får slået en koldbøtte, så de kan komme ud af den rigtige exit

hehe..... jaah de skal bare begge slå koldbøtter... de ligger begge med rumpen nedad..,

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Secrets skriver:

RIgtig dejligt med en update! Det må være skønt at se dem så ofte, de små banditter!

Det er rigtig skønt...

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Katte87 skriver:

Hvor dejligt at høre!  Så heldigt at du får dine små drenge at se så ofte! hehe.

jaah det er rigtig skønt...

Anmeld

16. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Fatter SLET ikke man kan nøjes med to, jamen altså. Jeg elsker mine 6-8 og ville ønske dine 10-14. Men mere vil have mere...

nej nej... det er altid for lidt... med to scanninger... elsker alle de scanninger..,

Anmeld

16. maj 2011

Happiness

Baby-støv skriver:

hehe..... jaah de skal bare begge slå koldbøtter... de ligger begge med rumpen nedad..,

Hmm... så må du slå nogle koldbøtter selv og se om de ikke følger trop Ellers kunne jeg læse mig til at du ikke har noget imod et pks. Så længe de kommer ud, er det jo ligegyldigt hvilken exit de tager

Skal selv til scanning d. 25. for at se om jeg kan føde naturligt. Så har også selv forberedt mig på pks.

Anmeld

16. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

nej nej... det er altid for lidt... med to scanninger... elsker alle de scanninger..,

Kun for lidt med de to eller også dine 10-14?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.