Vennepar med børn el. bar veninder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

MorTil2<3

Hej

Min kæreste og jeg søger nogle nye venner, evt. et par med barn/børn/gravid i københavn området..

Ja også veninder søger jeg .

Lidt om os:

Jeg er en moden pige på 21, bor sammen med min kæreste på 29 i Dragør, Amager.. Vi har en søn på knapt 1 år, og nr. 2 på vej.

Vores interesser er god mad,børn, hygge i haven med grill, alt fra bowling til udflugter eller bare hyggelige sammenkomster derhjemme.

Da de fleste af vores venner ikke har børn, er vi lidt på udkig efter nogen der har de samme interesser som os, og som er nogenlunde samme sted i livet

Hvis det vækker interesse, så bare skriv.

(som sagt, behøver ikke være par, da jeg os sagtens kan bruge veninder i nærheden af mig. jeg er lige flyttet hertil så kender ikk så mange herinde. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Carl-Emil's mor

ej hvor fint

Er selv vokset op i dragør men bor nu i nordsjælland.. men håber I finder nogle omkring Dragør

Anmeld

16. maj 2011

MorTil2<3

Elmer&Amy skriver:

ej hvor fint

Er selv vokset op i dragør men bor nu i nordsjælland.. men håber I finder nogle omkring Dragør

Øv der lidt langt..

Men mange tak

Anmeld

16. maj 2011

nilletøz

Hejsa.

Jeg så dit indlæg og vil da ikke smutte uden at skrive...

Er en pige på 26 har en søn på 2 år, bor sammen med min forlovet som jeg har været sammen med i 7 år.. 

Bor i Ørestaden - tæt på Fields...

Anmeld

18. maj 2011

MaikenR

Hejsa

Jeg bor i Brønshøj sammen med min kæreste og vi venter barn her til sommer

Jeg tænkte at vi kunne starte med at skrive lidt herinde, og så se hvad det fører til ?

Maiken

Anmeld

18. maj 2011

Bellinda89

LykkeligMoar skriver:

Hej

Min kæreste og jeg søger nogle nye venner, evt. et par med barn/børn/gravid i københavn området..

Lidt om os:

Jeg er en moden pige på 21, bor sammen med min kæreste på 29 i Dragør, Amager.. Vi har en søn på knapt 1 år, og nr. 2 på vej.

Vores interesser er god mad,børn, hygge i haven med grill, alt fra bowling til udflugter eller bare hyggelige sammenkomster derhjemme.

Da de fleste af vores venner ikke har børn, er vi lidt på udkig efter nogen der har de samme interesser som os, og som er nogenlunde samme sted i livet

(som sagt, behøver ikke være par, da jeg os sagtens kan bruge veninder i nærheden af mig. jeg er lige flyttet hertil så kender ikk så mange herinde. )

Hej

Vi bor godt nok i Frederikssund , men er tit omkring kbh

Vi er et ungt par på 22 & 19.

Har en datter på 16 måneder

Jeres interresser ligner meget vores , så vi er helt klart friske

Knus

Anmeld

18. maj 2011

mth1987

LykkeligMoar skriver:

Hej

Lidt om os:

HejHvor i Dragør bor i?Jeg kommer selv fra Dragør, bor dog i Sorø nu

Anmeld

18. maj 2011

merle2010

Jeg bor godt nok i nykøbing F.. men i lyder bare lige som noget for os vi er et ungt på 24 og 26, med tvillinger på 5 og en lille på 1 år.. vi kunne sku osse godt bruge nogle flere venner med børn jeres interesser er meget lig med vores vi kunne da altid skrive sammen, og så kunne vi måske mødes en dag.. hvis du altså har lyst

Anmeld

18. maj 2011

anja89

LykkeligMoar skriver:

Hej

Lidt om os:

hej

Jamen jeg/vi kunne også godt bruge nogle venner der er samme sted som os..

Mit navn er Anja er 22 år og er forlovet med Martin på 19 år.

Jeg har 2 piger fra tidligere forhold, der er sofie på 3 år og Isabell som lige er blevet 1 år.

Jeg bor i brønshøj og kæresten på amager men vi flytter snart sammen her hos mig og leder så efter noget andet vi kan bo i hen af vejen.

Vi er et stille og roligt par som godt kan lidt at hygge med en god film, tage på bakke, på en udflugt eller bare hygge og grille når der ellers er mulighed for det (har desværre ingen have)

Så vis i er friske kan du sende en pb kunne altid være rart med nogle der er samme sted

Anmeld

19. maj 2011

MorTil2<3

mth1987 skriver:

HejHvor i Dragør bor i?Jeg kommer selv fra Dragør, bor dog i Sorø nu

vi bor ved det gamle kålmarken ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.