hårprodukter og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er typen der altid har passet ekstremt meget på mit hår.. Jeg har altid brugt mange penge på og gået højt op i det..

Men nu med bebs i maven er jeg simpelthen så meget i tvivl om hvilke produkter der er bedst?? Al sminke og parfume er fuldstændig droppet, men al mit hårpleje har jeg skåret fuldstændig ned til ingen ting.. og mit hår er KAOS

Er der nogle af jer som har brugt silke/oliedråber og glattespray mens i var gravide som var godkendt til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er typen der altid har passet ekstremt meget på mit hår.. Jeg har altid brugt mange penge på og gået højt op i det..

Men nu med bebs i maven er jeg simpelthen så meget i tvivl om hvilke produkter der er bedst?? Al sminke og parfume er fuldstændig droppet, men al mit hårpleje har jeg skåret fuldstændig ned til ingen ting.. og mit hår er KAOS

Er der nogle af jer som har brugt silke/oliedråber og glattespray mens i var gravide som var godkendt til det??

Der er ikke noget der er 100% 

Hvis der ikke er det ene i er der noget andet 

Men paul Mitchell har nogle gode produkter der ikke er lavet af fabriks fremstillet parfumer, det er naturens egne, og fri for de værste parabener.

Men de er ikke økologiske, og plante fremstillet produkter kan jo også frem kalde allergi

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Der er ikke noget der er 100% 

Hvis der ikke er det ene i er der noget andet 

Men paul Mitchell har nogle gode produkter der ikke er lavet af fabriks fremstillet parfumer, det er naturens egne, og fri for de værste parabener.

Men de er ikke økologiske, og plante fremstillet produkter kan jo også frem kalde allergi

det er ikke så meget om det fremkalder allergi fordi det ville det gøre uansat om jeg er gravid eller ej hvis der er for meget parfume i, har altid været utrolig sart også som barn

Men var mere for at undgå alle de skadelig kemikalier.. Så ville bare gerne finde olie eller silke dråber til mit hår så det kan blive lidt plejet

Anmeld

16. maj 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

det er ikke så meget om det fremkalder allergi fordi det ville det gøre uansat om jeg er gravid eller ej hvis der er for meget parfume i, har altid været utrolig sart også som barn

Men var mere for at undgå alle de skadelig kemikalier.. Så ville bare gerne finde olie eller silke dråber til mit hår så det kan blive lidt plejet

Så ville jeg bruge hans produkter.

Evt super skinny serum den gennemsigtige af dem, den kan både bruges i vådt og tørt hår, og er meget drøj, skal virkelig ikke bruges ret meget Der er også varme beskyttelse i.

eller gloss drops til at afslutte med, den gør det blankt og samler spidserne lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.