Det kan være nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Stine Raaholt

Hej piger - jeg ved at rigtig mange af jer allerede har født. Og jeg har hele tiden syntes at, 'der er jo lang tid til...' men i dag er jeg faktisk 37 fulde uger!! så hvis jeg føder nu vil det faktisk blive regnet som født til tiden... pyha... er bare slet ikke klar

Jeg fødte min søn 4 uger før tid og ventede min datter før tid også... men hun blev derinde til jeg blev sat i gang 2 uger over tid... så denne gang har vi sagt til os selv at vi ikke vil have nogle forventninger.

Jeg er slet ikke gået i gang med at gøre klar. som i at vaske tøj ordne barnevogn og vugge og bare mentalt forberede mig på at der skal komme en lille ny baby, og måske endda lige om lidt...

glæder mig lidt mere, bare ved at skrive dette indlæg

ha en dejlig dag

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

mortil4dejligepiger

Hej Stine.

Kender godt den dér følelse, at man tager tingene stille og roligt og lidt efter lidt går det op for én, at der faktisk ikke er så længe til, og at det pludselig kan være lige om lidt .

Måske du skulle gå igang med vuggen og vasketøjet - bare sådan at det mest nødvendige er på plads .

Bliver super spændende når det pludselig er igang - kan godt forstå du glæder dig! Det er jo fantastisk!

Håber det går ok med din bækkenløsning?

Anmeld

16. maj 2011

Stine Raaholt

hej igen, jo tak - det går faktisk fint med min bækkenløsning - jeg kan holde den lidt nede hvis jeg ikke overbelaster mig og strækker ballemusklerne ud et par gange om dagen.. så det går helt ok

Jeg har gang i symaskinen, syr bukser og børnetøj i Liberty-stof og sæsonen er lige gået i gang, så jeg har super mange ordrer liggende... jeg skulle meget gerne have den ryddet af vejen i denne uge, så jeg kan hellige mig baby... men det er nok en god ide lige at lade vaskemaskinen køre imens

tror nu ikke det er lige op over, selvom jeg godt kan mærke at hun bevæger sig lidt nedad... så jeg satser da bestemt at have et par uger igen... men nu må vi se, det bestemmer man jo ikke selv

kram S

Anmeld

29. maj 2011

otlitrom

Har du født, Stine? Jeg har tænkt på dig de seneste dage og synes ikke jeg har set dig online!

HEP OG VE STØV ************************

Anmeld

1. juni 2011

Stine Raaholt

Hej Kitty

Nej jeg har ikke født... jeg nyder bare vejret, min barsel og har en masse aftaler... og så har min computer været nede, så jeg har ikke været så mege online...

jeg synes haven trækker mere end sofaen og har en masse sociale arrangementer... det er bare med at nyde at man er fleksibel og ikke skal have lift og pusletakse med overalt

men I skal nok høre fra mig efter fødsel, som forhåbentlig er indenfor de næste par uger...

kram Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.